ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در دهه فجر امسال؛ ۹ روستای بان امرود، چغاکبود، شهیدرجایی، بهارستان، بان سرو، حاجی بختیار، پلک لک، پلک گردل و پلکانه با بیش از ۲۴۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

دهه فجر امسال ۹روستای بخش چوار از نعمت گاز برخوردار می شوند

به گزارش قدس آنلاین، عباس شمس الهی در جریان بازدید استاندار ایلام از پروژه های شهرستان ایلام و بخش چوار، با بیان اینکه در آینده نزدیک ۷۱ روستای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند اظهار داشت: عملیات اجرایی  گازرسانی به  ۴ شهر و ۳۳ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود: جهت گازرسانی به شهرستان ایلام، ۹۳ کیلومتر خط انتقال و تغذیه و ۷۵۰ کیلومتر شبکه اجراء و ۲۹ هزار و ۶۰۰ انشعاب نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان داشت: تاکنون در بخش چوار ۱۴۸ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع، اجراء و بیش از دو هزار و ۲۰۰ انشعاب نصب شده و یک هزار و ۸۹۵ خانوار در بخش شهری و روستایی از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی به افتتاح ۹ روستای بخش چوار در ایام ا... دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام، عملیات گازرسانی ۹ روستای بان امرود، چغاکبود، شهیدرجایی، بهارستان، بان سرو، حاجی بختیار، پلک لک، پلک گردل و پلکانه با بیش از ۲۴۰ خانوار به اتمام خواهد رسید..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.