هیأتی از خاخام‌های جنبش «حباد» اواخر هفته گذشته به بحرین سفر کرده و در آنجا جشن عید یهودی «حانوکاه» (نور) را برگزار کردند.

جشن و پایکوبی خاخام‌های صهیونیست در بحرین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، رژیم آل خلیفه بحرین نیز به جمع کشورهای شتابان به سوی عادی سازی روابط با صهیونیست ها پیوست.

در همین راستا، همزمان با واکنش علمای بحرین به تحرکات دولت این کشور برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، هیأتی از خاخام‌های جنبش «حباد» اواخر هفته گذشته به بحرین سفر کرده و در آنجا جشن عید یهودی «حانوکاه» (نور) را برگزار کردند.

کانال‌های تلویزیونی و سایت‌های خبری اسرائیلی تصاویر بحرینی‌هایی که در منامه در کنار خاخام‌ها در حال رقص و پایکوبی هستند، نمایش دادند.

امروز جنبش حماس فلسطین نیز بیانیه داده و دولت برادر و عزیز و دوست بحرین را دعوت به ادامه پشتیبانی از آرمان فلسطین کرده است.

اخیرا علمای بحرین تحرکات رژیم آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را «اقدام تحریک آمیز خطرناک» و خیانت بزرگ به امت اسلامی و عربی برشمردند.

پیش از این نیز سایت ویکی لیکس افشا کرده بود که «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین بارها آمادگی خود را جهت دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.