مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به همتای جوانش توصیه کرد قید رفتن به چین را بزند و اشتباه او را تکرار نکند.

انصاری اشتباه مرا تکرار نکند/ سیدجلال و بیرانوند فوق العاده بودند

قدس آنلاین - گروه ورزشی: رضا شاهرودی چپ پای سابق پرسپولیس و تیم ملی با ابراز امیداوری در خصوص آینده پرسپولیس در ادامه فصل و همین طور موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا معتقد است پرسپولیس برای تداوم روند موفقیت های اخیر خود نیازمند تقویت در چند پست است.

با شاهرودی تماس گرفتیم تا درخصوص اوضاع حاکم بر پرسپولیس و آینده این تیم سوالاتی را از این پیشکسوت سرخ ها داشته باشیم.

-  قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل را چگونه ارزیابی می کنید؟
* اول از همه جا دارد این موفقیت را به همه ارکان باشگاه، تیم و هواداران تبریک بگویم. بدون شک اگر زحمت همه این عزیزان نبود ممکن نمی شد که پرسپولیس بتواند در این نیم فصل این موفقیت را به دست بیاورد. البته باید بگویم در ادامه کار دشوارتری در انتظار پرسپولیس است و برای تداوم آن روند باید تیم به فکر تقویت و رفع نقاط ضعف اش باشد. پرسپولیس پارسال با تفاضل گل قهرمان نشد و حالا توقع همه از این تیم زیاد شده است و امیدوارم که با تداوم روزهای خوب این تیم در پایان فصل هم قهرمان شود.

-  از تقویت تیم صحبت کردید. به نظرشما تیم درچه پست هایی نیازمند ترمیم و تقویت است؟
* در مجموع کل تیم در این نیم فصل نمره قبولی گرفت اما به اعتقاد من جذب یک دفاع وسط، هافبک طراح و یک فورورارد از اصلی ترین نیازهای پرسپولیس در ادامه  فصل است. چرا که پرسپولیس در ادامه مسیر هم باید در جبهه لیگ بجنگد و هم در لیگ آسیا و با درنظر گرفتن احتمال محرومیت و مصدومیت باید دست کادرفنی پر باشد تا خدای ناکرده با کمبود مهره و نیرو مواجه نشود.

-  خیلی ها در حال حاضر نگران خلاء هایی هستند که با جدایی احمد نورالهی و امید عالیشاه به وجود آمده؛ نظر شما چیست؟
* در این که این دو مهره های خوب و موثری در سال های اخیر در پرسپولیس بوده اند،‌ شکی  وجود ندارد. به هرحال این دو باید به خاطر مشمول شدن از تیم جدا می شدند و حالا که کار از کار گذشته نشستن و احساس نگرانی داشتن مشکلی را حل نمی کند. در فصل نقل و انتقالات نیم فصل اولویت با این است که به جای این دو نفر، بازیکن هایی را در حد این دو و پرسپولیس جذب شوند.

-  گفته می شد محمد انصاری از چین پیشنهاد داشته ولی در نهایت این پیشنهاد را قبول نکرد، این مساله را چگونه دیدید؟
* به اعتقاد من هرچقدر هم پیشنهاد مالی چینی ها خوب بوده اما انصاری کار خیلی خوبی کرد که قبول نکرد. زندگی در چین سختی ها و شرایط ویژه ای دارد که با شرایط ایرانی ها سازگار نیست. مشکلی که برای من هم پیش آمد. به هرحال توصیه ام به انصاری این است که با توجه به سن و سال اش باز هم صبر کند و دنبال پیشنهادهای بهتری باشد.

-  از نظر شما مهره های شاخص پرسپولیس در نیم فصل اول چه کسانی بودند؟
* مجموعه تیم در این بازی های خوب کار کرد اما به اعتقاد من چهره هایی مثل سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند فوق العاده بودند. همین طور رامین رضاییان با وجود مشکلاتی که داشت و فرصت کمی که برای حضور در ترکیب پرسپولیس در 15 بازی به دست آورد با سه پاس گل و یک گل آمار بسیار خوبی را ارائه داد.

-  به جز پرسپولیس چه تیم هایی را مدعی قهرمانی در پایان فصل می دانید؟
* از نظر من شانس اول قهرمانی پرسپولیس است البته پیش بینی در این مقطع خیلی سخت است اما فکر می کنم سپاهان که به تازگی اوج گرفته در کنار تراکتور سازی و ذوب‌آهن شرایط لازم را برای حضور در کورس قهرمانی دارا باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.