یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش جوی مشابه با جو دورتموند ایجاد کرده است.

یورگن کلوپ: لیورپول شبیه به دورتموند است/ برای خریدهای زمستانی حساس هستم

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی آلمانی به همراه دورتموند موفق شد دو قهرمانی بوندس لیگا به دست آورد و به فینال چمپیونزلیگ صعود کند. او در حال حاضر نیز با لیورپول و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده سوم قرار گرفته و می‌تواند با کسب پیروزی مقابل استوک به رده دوم صعود کند. حال او به مقایسه شباهت‌های بین دورتموند و لیورپول پرداخت.

سرمربی آلمانی گفت:" جوی بین ما حاکم است که بسیار خوب است، هر چند که باید اینطور باشد. هفته گذشته مهمانی کریسمس داشتیم  و حضور افراد در کنار هم خیلی خوب بود. پس از یک سال تفاوت مشخصی ایجاد شده زیرا همه را به خوبی می‌شناسم. پس از 3 ماه هنوز بعضی از کادر فنی و اعضای باشگاه را به اسم نمی‌شناختم. نسبت به سال گذشته شرایط کاملا متفاوتی داریم. شباهت هایی با جو دورتموند وجود دارد ولی دقیقا همان نیست."

کلوپ درباره شرایط بازیکنان جوان و احتمال خرید بازیکن گفت:" در این مورد کمی حساس هستیم. اگر در هر کدام (بازی دادن به بازیکنان جوان - خرید بازیکنان جدید) زیاده روی کنیم، کیفیت تیم را از بین برده ایم. رقابت برای یک پست خیلی خوب است ولی وقتی هیچ جایی برای بازی کردن شما وجود ندارد، مطمئنا راه پیشرفتتان بسته می‌شود. خرید بازیکن نباید راه حلی برای زمستان باشد. ساخت یک ترکیب خیلی مهم و حساس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.