اراک- امام جمعه آوه مهمترین مشکل جوانان این شهر را با وجود ظرفیت‌های اشتغال بسیار شهر آوه بیکاری عنوان کرد.

نبود اشتغال مهمترین مشکل جوانان شهر «آوه» است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد نکوئی ماهانی امام جمعه شهر آوه پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از درمانگاه دامپزشکی و مایه‌کوبی مرکزی شهر آوه خدمت به مردم را اصلی ترین دغدغه مسئولان در حکومت اسلامی بیان کرد و اظهار داشن: خدای متعال را شاکریم که در کشوری زندگی می‌کنیم که مسئولان آن همواره به فکر مردم برای تامین نیازها و برآوردن مطالبات آنها هستند.

وی با تقدیر از خدمات مسئولان نسبت به شهر آوه گفت: شهر آوه شهری تاریخی و مقدس است و مردمان آن مردمانی ولایتمدار و دیندار هستند که سبقه آن در تاریخ به ثبت رسیده است و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

امام جمعه آوه نبود اشتغال کافی را مهمترین مشکل جوانان این شهر بیان کرد و افزود: با وجود پتانسیل‌های فراوانی که در حوزه کشاورزی و دامی در آوه وجود دارد، اما همچنان جوانان آن با مشکل بیکاری مواجه هستند.

حجت الاسلام نکوئی در ادامه از مساعدت فرماندار و مسئولان شهری آوه خصوصا اعضای شورای شهر و شهرداری این شهر در ساماندهی ورودی این شهر از سمت اتوبان ساوه سلفچگان قدردانی کرد و خواستار تعریض و ساماندهی قسمت غربی ورودی شهر از سمت جاده قدیم ساوه به سلفچگان شد.

لازم به ذکر است که درمانگاه دامپزشکی و مایه کوبی مرکزی شهر آوه با صرف هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده و به لحاظ سابقه 25 ساله سرمایه گذار این مجموعه در حوزه دامپزشکی یکی از درمانگاه‌های مجهز است که با استقرار پزشک دائم کار درمان و واکسیناسیون دام‌ها را انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.