گنبدکاووس- رئیس مجمع خیران سلامت استان گلستان از کمک هشت میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریالی کمک های نقدی و غیرنقدی خیران به بخش سلامت مینودشت در طول دو دوره فعالیت این مجمع خبر داد.

۸ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال به بخش سلامت مینودشت کمک شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام قاسم لیوانی ظهر سه شنبه در نشست سومین دوره انتخابات مجمع خیران سلامت شهرستان مینودشت، افزود: این کمک ها که از نیمه دوم سال ۹۱ تاکنون را دربرمی گیرد شامل کمک های نقدی به مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال و ۳۳ قطعه زمین به منظور احداث خانه های بهداشت و یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای دوزین است.

رئیس مجمع خیران سلامت استان گلستان افزود: تجهیزات بیمارستانی شامل تخت، تجهیزات کامل دندانپزشکی، دستگاه نوار قلب و فشارسنج و کپسول اکسیژن و نیز کولر و بخاری گازی و آبسردکن از دیگر اقلامی است که در این مدت از سوی مجمع خیران سلامت مینودشت جذب شده است.

حجت الاسلام لیوانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، مبلغ ۷۴ میلیارد ریال نیز از سوی بنیاد برکت برای تکمیل بیمارستان ۱۵۵ تختخوابی این شهرستان اختصاص یافت و این بیمارستان با تخصیص اعتبارات دیگر از سوی وزارت بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.

وی اظهار امیدواری کرد: خیران عنایت و توجه بیشتری باکمک های خود به امر سلامت جامعه داشته باشند و از مجمع خیران سلامت مینودشت هم خواست در جذب کمک های مردمی برای این کار خیر و خداپسندانه تلاش مضاعف کنند.

وی گفت: خیرانی از کشور کویت اعلام آمادگی کردند که پس از طی مراحلی به بخش سلامت استان گلستان کمک کنند و ما نباید از کمک خیران خارج از استان و حتی خارج از کشور غافل باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.