جغتای - امام جمعه جغتای گفت: حماسه 9دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود.

9دی نور بصیرت الهی در دلهای امت بود

حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین درجغتای،با بیان اینکه حضور مردم در مراسم سالروز حماسه ۹ دی اهمیت بالایی دارد، افزود: حماسه ماندگار ۹ دی را می توان به معجزه ای شبیه ظهور انقلاب اسلامی در سال ۵۷ نامید و مردم با حضورپرشور خودباید نشان دهند که پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی یادآور شد: در روزهایی که بدخواهان جمهوری اسلامی در زیر پوشش اعتراض به نتیجه انتخابات به خیابان ها آمده بودند و با عربده کشی و آتش زدن اموال عمومی سعی در اجرای نقشه های اسرائیل و آمریکا داشتند و خیال خام براندازی نرم حاکمیت را در سر می پروراندند، این مردم بودند که با حضور به موقع و آگاهانه خود در روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ همه نقشه های آنها را نابود کردند.

وی با بیان اینکه 9 دی، نور بصیرت الهی بود در دلهای امت تصریح کرد: تقلب در انتخابات فقط یک اسم رمز برای شورش و براندازی حاکمیت بود وگرنه جابجایی نتیجه آراء آن هم با وجود اختلاف۱۳ میلیونی برای هر انسان واقع بینی واضح و آشکار بود.

موحدی پور اظهار داشت : به عرصه آوردن عناصر ضد انقلابی و امیدوار کردن دشمن به براندازی نظام جمهوری اسلامی شاید تنها هنر بلوا کنندگان سال ۸۸ بود چرا که این عناصر سال ها همانند موش به لانه های خود پناه برده و جرات عرض اندام در کشور را به خودشان نمی دادند.

امام جمعه جغتای همچنین با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی و حضور مردم انقلابی همه رشته های بدخواهان ایران اسلامی را پنبه کرد خاطر نشان نمود : خواص بی بصیرت نیز در جریان فتنه۸۸ با پناه بردن به زیر پرچم دشمن، امیدهای مرده دشمن را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام زنده کردند اما به یاری خداوند و بصیرت مردم وقتی که دامنه حرمت شکنی ها به پرچم عزای اباعبدالله الحسین(ع) و اعتقادات دینی مردم رسید، دستها و فکرهای پشت سر و صداهای فتنه گران آشکار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.