جمالی نوبندگانی با بیان اینکه من خودم هنوز شکایتی از کریمی قدوسی ندیده ام، بیان داشت: ولی در جلسه ای که هیئت نظارت بر نمایندگان فردا دارد اگر چنین شکایتی آمده باشد، دبیر هیئت اعلام یم کند و من هم به عنوان سخنگو به اطلاع همگان می رسانم.

اظهار نظرم درباره صادقی غیرقانونی نبود/ از شکایت نمایندگان از قدوسی اطلاعی ندارم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، محمد جواد جمالی نوبندگانی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر شکایت چند تن نمایندگان از کریمی قدوسی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: من به نقل از یکی از خبرگزاری ها مطلع شدم که رئیس هیئت اعلام کرده شکایتی از ایشان آمده است.

 سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه من به شخصه تاکنون شکایتی از کریمی قدوسی ندیده ام، اظهار داشت: در جلسه فردا، دبیر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت های جدید را اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه آیا شکایت جدیدی علیه محمود صادقی مطرح شده یا خیر، گفت: شکایت جدیدی مطرح نشده، صادقی درخواست داشت که بیاید و دفاعیات خود را انجام دهد، بر همین اساس آقای پزشکیان رئیس این هیئت تصمیم گرفت که برنامه فردا را بگذارد تا صحبت های نهایی صادقی را بشنویم.

وی در خاتمه در واکنش به اظهار نظر صادقی که گفته بود: "آن‌چه ازسوی هیات نظارت صورت گرفته، خلاف قانون بوده و آن‌ها باید ابتدا نظر هیات را به بنده ابلاغ کرده و پس از استماع دفاعیات من، تصمیم‌گیری کرده و موضوع را رسانه‌ای می‎‌کردند."، بیان کرد: به صادقی اعلام کردم که بنده سخنگو هستم و نظر هیئت را اعلام می کنم و اینها نظرات شخصی من نیست. آقای پزشکیان هم توضیح داد که اعلام ما غیر قانونی  نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.