بحرین از یک هیات یهودی که خواهان قتل عام و ذبح فلسطینیان و عرب ها است، استقبال کرد.

استقبال بحرین از یک هیات یهودی که خواهان "ذبح عربها" است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک هیات از خاخام های یهودی از جنبش تندرو دینی "حباد" اواخر هفته گذشته به منظور جشن گرفتن عید یهودی "هانوکا" راهی بحرین شد. این خاخام ها بارها با صدور فتواهای متعددی خواستار قتل عام و ذبح فلسطینیان و عرب ها شده اند. این هیات بنا به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین به این کشور سفر کرده اند.

رسانه های صهیونیستی سفر خاخام های یهودی به بحرین را با اهتمام ویژه ای دنبال می کنند و بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های خبری به انتشار تصاویری از رقص و پایکوبی این هیات یهودی در شهر منامه به مناسبت عید یهودی "هانوکا" پرداخته اند.

خاخام ها و گروهی از یهودیان بحرین در جریان این مراسم همزمان با پخش ترانه های دینی یهودی معروف نزد جریان دینی حسیدی که بزرگ ترین جریان دینی یهودی در اسرائیل است، اقدام به رقص و پایکوبی کردند. جنبش حباد نیز به همین جریان وابسته است.

پادشاه بحرین اخیرا نیز از هیاتی از خاخام های یهودی در منامه استقبال کرد که رسانه های صهیونیستی با اهمیت ویژه ای اقدام به پوشش خبری آن کردند.

جنبش یهودی حباد یکی از تندروترین جنبش های دینی یهودی است که دشمنی شدیدی هم با عرب ها دارد. جنبش حباد نیز به همین جریان وابسته است.

مئیر ایل فریدمان خاخام تندرو یهودی شهر کریات موسکین و یکی از رهبران این جنبش خواستار اعطای جایزه "اسرائیل" ـ از مهمترین جوایز در اسرائیل" به جنبش یهودی تندرو لاهوا شد که مسئول قتل و کشتار گسترده فلسطینیان به ویژه در شهر قدس و دیگر شهرهایی است که فلسطینیان و یهودیان در آن کنار هم زندگی می کنند.

همچنین خاخام اسحاق شابیرا که به همین جنبش وابسته است، در سال ۲۰۰۹ قتل و کشتار عرب ها برای یهودیان را جایز دانست.

خاخام های وابسته به جنبش حباد نقشی اساسی در تشویق به تخریب مسجد  الاقصی و ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های آن دارند.

اسرائیل هرئیل یکی از رهبران جنبش حباد ریاست جنبش " معبد هیکل" را بر عهده دارد که این جنبش بیش از هر جنبش یهودی دیگری به دنبال تخریب مسجد الاقصی است.

جنبش معبد هیکل هر روزه نشست ها و کنفرانس هایی را در مورد اهمیت تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی و افسانه ای یهودیان بر روی خرابه های آن برگزار کرده و همواره یهودیان را به تعرض به مسجد الاقصی تشویق می کند.

رسانه های صهیونیستی اشاره کردند که پادشاه بحرین هدی نونو که فردی یهودی است را به عنوان نماینده این کشور در سازمان ملل انتخاب کرده است.

در همین حال، افشاگری های ویکیلیکس از دیدارهای مخفیانه بی شمار مسئولان اسرائیلی و بحرینی پرده برداشته است.

در این افشاگری ها اشاره شده است که اسرائیل پرویز کشدان شخصیت دیپلماتیک یهودی را به عنوان نماینده سری خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس انتخاب کرده است که این فرد تردد و رفت و آمد زیادی به بحرین دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.