حجت الاسلام و المسلمین 'اکرم الکعبی' دبیرکل نُجَباء با بیان اینکه نجات مردم فوعه و کفریا مهمترین مسئله حال حاضر این جنبش در سوریه است، تصریح کرد: یک لحظه آرام و قرار نداریم مگر اینکه مردم این دو شهرک را آزاد کنیم.

دبیرکل نجباء: نجات مردم فوعه و کفریا مهمترین مسئله حال حاضر این جنبش در سوریه است

بهپس از هجمه‌های شدید حامیان تروریسم در دو عرصه دیپلماتیک و رسانه‌ای نسبت به حضور تاثیرگذار جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در آزادسازی 'حلب' سوریه، دبیرکل این جنبش برای دیدار با رزمندگان نجبا و مردم حلب وارد سوریه شد.
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در این سفر، از وضعیت رزمندگان مقاومت پس از آزادسازی حلب بازدید و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.
وی همچنین با حضور در جمع مردم شهر حلب، آنان را مورد تفقد قرار داد.
اکرم الکعبی طی سخنانی در جمع مردم حلب با بیان اینکه 'نجات مردم فوعه و کفریا مهمترین مسئله حال حاضر سوریه برای این جنبش است'، تصریح کرد: یک لحظه آرام و قرار نداریم مگر اینکه مردم این دو شهرک را آزاد کنیم.
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان به همراه گروهی از فرماندهان با تشرف به آستان مقدس حضرت زینب کبری سلام الله علیها، با آرمان‌های جبهه مقاومت تجدید میثاق کرد.
گفتنی است، «سامانتا پاور» نماینده آمریکا ۳۰ نوامبر طی اظهاراتی در سازمان ملل، مقاومت اسلامی نُجَباء را با وارد کردن اتهامات واهی، متهم به قتل عام مردم حلب کرد و پس از آن رسانه‌هایی چون الجزیرة، العربیة، أورینت، عکاظ، الریاض، رویترز، الشرق الاوسط، الحیاة و ... روزانه با انتشار مقالات و پخش گزارش‌های عناد آمیز، در حال تکمیل پازل سیاه نمایی پاور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.