ساری- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه شرکت ملی گاز ایران از حل و فصل مشکلات زیست محیطی پروژه خط انتقال گاز دامغان- کیاسر - ساری خبر داد.

مشکلات زیست محیطی خط انتقال دامغان - ساری مرتفع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تربتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها گروهی در ساری در پاسخ به سوال قدس آنلاین مبنی بر چگونگی رفع مشکلات اعتباری و زیست محیطی این پروژه، خاطرنشان کرد: مسیر عبور خط لوله پروژه مذکور بسیار سخت و دشوار بوده و بیش از ۵۰ بار رودخانه تجن را قطع می کند.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست در ارتباط با این پروژه لحاظ شده است، تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد منابع اعتباری پروژه دامغان - ساری از منابع داخلی شرکت تامین و در حال حاضر به پیمانکاران بدهکار نیستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه شرکت ملی گاز ایران زمان بهره برداری از این پروژه را مرداد ماه سال آینده اعلام کرد و گفت: هزینه اجرای این خط لوله ۸۵۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان، ۱۱۰ کیلومتر از این خط اجرا و طی ماههای آینده مابقی اعتبارات تامین می شود.

تربتی خاطر نشان کرد:  با بهره برداری ازخط لوله رشت- سنگر و میامی - دشت شاد، بخشی از مشکلات گاز استان های شمالی مرتفع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.