شهرکرد- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بررسی شش طرح صنعت و کشاورزی خبر داد.

مشکلات شش طرح صنعتی و کشاورزی بررسی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  سید نعیم امامی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۸ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که ۵۵ جلسه با حضور استاندار تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به رتبه اول استان در خصوص حضور استاندار در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: جلسات این ستاد از ابتدای فعالیت تا امروز ۱۱۶ جلسه می باشد.

وی تعداد جلسات این ستاد را در آبان ماه سال جاری ۱۵ جلسه اعلام کرد و تصریح کرد: تعداد مصوبات این جلسات در آبان ماه ۱۰۸ مورد بود که از این تعداد تنها چهار مورد اجرایی شد و مابقی در دست اجرا است.

امامی از بررسی مشکلات شش طرح صنعتی و کشاورزی خبر داد و گفت:اداره کل امور مالیاتی در قبال اخذ ۱۰ درصد بدهی شرکت آریا زاگرس بختیاری اقدام کند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی باید نسبت به تعهدات خود اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد اشتغال زایی بیشتری در استان باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه به شکایات شرکت های ماشین سازی گاز کربنیک شهرکرد، شرکت آریا زاگرس بختیاری، شرکت امین شهرکرد، شرکت کیمیا شیمی زاگرس،  شرکت سرداب امیرآباد و شرکت ماهدانه زاگرس رسیدگی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.