بردسکن- رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی روز گذشته در سفر به بردسکن در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین از فعالیت ۵۶۰ شرکت تعاونی روستایی در سطح استان خبرداد.

۵۶۰ شرکت تعاونی روستایی در خراسان رضوی فعالیت می کنند

مجید چالاک که اخیرا به سمت رئیس سازمان تعاون روستایی استان منصوب شده است با بیان اینکه یکی از اولویت های کار این سازمان در استان اجرایی کردن اهداف و سیاست های تعاونی های روستایی و وزارت جهادکشاورزی است افزود : تمامی فعالیت های شرکت های تعاونی تولیدی در روستاها تامین مایحتاج نیازهای روستاییان در حوزه های مختلف است و با پشتیبانی که مردم از این شرکت ها دارند هیچ شرکتی تعطیل  و یا ورشکسته نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت های تعاونی تولیدی به لحاظ نقدینگی هیچ گونه مشکلی ندارند از توسعه شرکت های تعاونی تولیدی در شهرستان های تازه تاسیس خبرداد و یادآورشد:  براساس چارت سازمانی شرکت های تعاونی را ایجاد خواهیم کرد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی دررابطه با تامین نهادهای کشاورزی در استان خاطر نشان کرد : خوشبختانه در تامین نهادهای کشاورزی در استان هیچ مشکلی نداریم و به میزان کافی در انبارها دپو است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

چالاک با تاکید بر اینکه بردسکن یکی از شهرستان هایی است که  توانسته تمام سهمیه کود و حتی بیشتر از مقدار تعریف شده را جذب کند اظهار داشت: در کود فسفاته ۴۳ درصد ، پتاسه ۱۲۰ درصد و در اوره ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش توزیع در استان  داشته ایم.

این مسئول استانی در رابطه با خرید محصولات کشاورزی گفت: تا مادامی که قیمت محصولات در بازار مناسب باشد سازمان تعاون روستایی برای خرید تضمینی و یا توافقی ورود پیدا نخواهد کرد.

وی در عین حال اضافه کرد: سازمان تعاون روستایی در خرید محصولات فقط مجری است و براساس تصمیم وزارت جهادکشاورزی  اقدام به خرید تضمینی و یا توافقی محصولات می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.