گرگان- مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: ۹ دی دینداری ملت ایران را در اوج خود به دنیا نشان داد.

۹ دی دینداری ملت ایران را در اوج خود به دنیا نشان داد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یدالله جوانی صبح پنجشنبه در تجمع بزرگ مردم گرگان به مناسبت یوم الله ۹ دی در مصلی این شهر اظهار کرد: در چنین روزی در سال ۱۳۸۸ ملت ایران موفق شد با عنایات الهی حماسه بزرگی را خلق کند و با حماسه بزرگ خود پیچیدهترین و خطرناکترین توطئه علیه انقلاب اسلامی را در هم بشکند.

وی افزود: روز ۹ دی نشانگر آن است که ملت ایران در اوج قرار دارد و کسی که ملت ایران را میشناسد باید حماسه ۹ دی را به خوبی تبیین کند و این نقطه عطف مبارزه با استکبار را به درستی بشناسد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: روز ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و ملت ایران با پیروزی انقلاب پا به عرصه گذاشت و توانست در برابر جبهه شیاطین پیروز شود.

وی افزود: دهها سال است یک مبارزه سنگین بین دو جبهه حق و باطل برقرار است و ملت ایران پرچمدار جبهه حق بر علیه جبهه باطل است.

جوانی تصریح کرد: در این فرآیند مبارزه جدی و راهبردی بین ملت ایران و جبهه استبکار، روز ۹ دی جایگاه ویژهای دارد و امروز به عنوان روز بصیرت و روز میثاق با ولایت نام گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.