اراک- استاد حوزه و دانشگاه تنها راه نجات جوانان کشور را توصل به شهدا دانست و عنوان کرد که مردم ایران سران فتنه را به زباله دان تاریخ و یادها فرستادند.

مردم ایران سران فتنه را به زباله دان تاریخ فرستادند/ تنها راه نجات جوانان امروز به دست شهدا سپرده شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد صادقی؛ استاد حوزه و دانشگاه صبح پنجشنبه در نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار شد با اشاره به ساروز حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: مردم ایران بعد از حدود ۴۰ سال بازهم نشان دادند که صاحبان اصلی این نظام هستند.

وی افزود: امروز که روز عزیز ۹ دی ماه است را باید گرامی بداریم چراکه دستگاه کفر و شرک داخلی با شکست روبرو شد و نتوانست در برابر سیل عظیم جمعیت آگاه و مدبر نقشه‌های شوم خود را عملی سازند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه سران فتنه در بین مردم گفت: امروز شاهد آن هستیم که سران فتنه جزء نجس‌ترین و کثیف‌ترین قشر جامعه ایران و همچنین تمام کشورها هستند و ظلم و بدذاتی آنها بر همگان روشن شده است و آنها را به زباله دان یاد انسان‌ها فرستادند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: همیشه این سوال را باید در نظر داشته باشیم که فرهنگ شهادت و ایثار را چگونه باید در کشور نهادینه کنیم و یادمان نرود که حضرت محمد(ص) نخستین فرد در این عرصه بودند که اقداماتی را برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین مردم آغاز کردند.

وی با اشاره به نقش حضرت زهرا(س) در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: حضرت فاطمه(س) از افرادی بودند که دستورات حضرت محمد(ص) را در این باره به خوبی انجام می‌دانند به طور مثال ایشان روز جمعه خود به زیارت شهدا می‌رفتند و در روز شنبه کاروانی از زنان را برای زیارت شهدا به را می‌انداختند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک نظام مقدس، اسلامی عمل نکرده‌ایم و خیلی از اهداف اسلامی و یک جامعه اسلامی دور هستیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به خاطره‌ای از حاج احمد متوسلیان گفت: در سال ۱۳۶۱ حاج احمد متوسلیان به همراه یک تیم به سوریه اعزام شدند تا به حل مشکلات آنجا بپردازند و بعد از آن به اسرائیل حمله کنند و این رژیم منحوس را ریشه کن کنند ولی زمانی که به سوریه رسیدند نفر دوم آن حکومت به آنها گفت ما راهی بهتر از حمله به اسرائیل داریم و آن راه حل "گفتمان است".

وی ادامه داد: حاج احمد متوسلیان بعد از بازگشت به ایران از سفر خود به سوریه اظهار پشیمانی کرد زیرا آنها گفته بودند که ما توان مقابله با تجهیزات نظامی اسرائیل را نداریم و این یعنی قبول باخت ولی اکنون در حال حاضر می‌بینیم که مردم این کشور به این نتیجخ رسیدند که باید با اسرائیل مقابله کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.