یاران انقلاب اسلامی در کازرون با صدور بیانیه‌ای از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کردند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام حمایت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، در بیانیه تشکل یاران انقلاب اسلامی این شهرستان آمده است:  امروز نیاز اساسی انقلاب اسلامی وحدت نیروهای انقلابی حول محور گفتمان امام و انقلاب در راستای بازآفرینی هویت اصیل انقلابی و اسلامی در فضای کشور است. 

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امروز بسیاری از مشکلات کشور به خاطر کمرنگ شدن ارزش‌ها است و بر این اساس تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» موجودیت یافته است.

این بیانیه با اشاره به هدف از تشکیل این جبهه می‌افزاید: همان‌گونه که از طرف مؤسسان این جبهه اعلام ‌شده است؛ هدف از تشکیل آن انسجام جریان‌ها، گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی در راستای وحدت و هم‌افزایی است و این جبهه باوجود تنوع سلیقه فکری و قشری و جریانی به دنبال تحقق این مسئله بوده و یک حزب یا گروه سیاسی برای رقابت با دیگر گروه‌ها و جریانها نیست بلکه جبهه‌ای برای به‌کارگیری نیروهای انقلابی کارآمد برای حل مشکلات و پیشرفت کشور است.

یاران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به گروه‌ها و جریان‌های انقلابی آورده است: از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی انقلابی می‌خواهیم برای وحدت هرچه بیشتر نیروهای انقلاب و همچنین تمایز با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی‌کار به این جبهه بپیوندند تا سبب امیدبخشی نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی شده و یاس و نامیدی را در دل جریان‌های منافق‌صفت و دشمنان نظام اسلامی بیندازند.

در پایان این بیانیه آمده است: از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» می‌خواهیم با توجه به نیاز و عطش نیروهای انقلابی به چنین تفکر و مشی تشکیلاتی چتر حمایتی خود را حتی تا شهرها و روستاها و محلات گسترش دهد و موجبات اقتدار و گسترش این جبهه را فراهم و در سطح کشور نیز سازوکارهای وحدت بیشتر جریان‌های انقلابی را به‌وجود آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.