دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اداره کشور از موضوع خودخواهی و تکبر انجام می‌شود و آغوش بازی برای استفاده از توانمندی نیروهای داخل نیست.

آغوش بازی برای استفاده از توان داخلی نیست/کاندیدا نمی‌شوم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محسن رضایی عصر امروز در جمع پیشکسوتان ایثار و شهادت استان یزد با تاکید بر اینکه استقلال طلبی ما تسلیم آمریکا را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: ۴۰ سال است که آقایان اقتصاد کشور را معطل کرده‌اند اما بدانند ما اگر روی پای خود بایستیم، در نهایت آمریکا ناچار به تسلیم می شود و راه را برای ما باز می کند.

وی با اشاره به برخی عقب‌ماندگی‌های موجود در کشور بیان کرد: اینکه عده ای این عقب ماندگی ها را گردم امام و رهبری می اندازند و می گویند؛ نگذاشتند مشکلات را حل کنیم، افزود: این حرف گناهی نابخشودنی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اینها می خواستند مشکل هسته ای را نیز حل کنند اما موفق نشدند در حالی که رهبری نیز حمایت کامل در این زمینه انجام دادند اما در نهایت دیدیم که اقدامات آنها نتیجه بخش نبود.

وی تصریح کرد: آنچه روشن است این است که چشم امید بستن به آمریکا هیچ نتیجه ای الا معطلی ندارد و این به ضرر کشور است و در طول این ۴۰ سال نیز بارها نتیجه این اعتمادها و معطل ماندن ها را دیده ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم استفاده از توان نیروهای داخلی و توانمندی‌های آنها تاکید کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه مدام بر اینکه نکته تاکید می‌شود، آغوش بازی در این زمینه وجود ندارد.

رضایی درباره فتنه ۸۸ نیز گفت: من نیز معتقدم که سران فتنه باید محاکمه شوند تا درسی برای تاریخ و آیندگان باشد تا هرگز مرتکب چنین حرکاتی نشوند.

وی تصریح کرد: راه‌هایی وجود داشت که یا اصلا فتنه به وجود نمی‌آمد و یا اینکه در نطفه خفه می‌شد که متاسفانه اصلا این راه‌ها اجرایی نشد و توجهی به آنها صورت نگرفت.

رضایی در مورد انتخابات نیز گفت: اگر می گوییم نیروهای انقلاب وارد عرصه مدیریت کشور شوند به معنای سهم خواهی آنها نیست بلکه به این دلیل است که ۴۰ سال است که اقتصاد کشور را دیگران نتوانسته اند اصلاح کنند بنابراین یا باید سیاست های انقلابی وارد کار مدیران امروز شود یا دیگران کنار بروند تا نیروهای انقلاب وارد عرصه شوند.

رضایی بیان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری نیز به هیچ وجه قصدی ندارم و پا جلو نمی گذارم زیرا وقتی اقتدار کشور را در سوریه و عراق و ... دیدم، ترجیح دادم به سپاه بازگردم و در کنار رهبر معظم انقلاب قرار بگیرم و شعار لبیک یا خامنه ای سر بدهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.