نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه باید دو پرچم برجام و فتنه را محکم و برافراشته نگاه‌ دارید و جریان فتنه را بشناسید و در راه مقابله با آن قدم بردارند.

رسانه‌ها در راستای مقابله با جریان فتنه گام بردارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان عصر امروز در مراسم تجدید میثاق اهالی رسانه استان همدان با سردار مبارزه با فتنه 88 شهید حسین همدانی به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: در ارتباط با فتنه 88 ما به دنبال چون و چرای فتنه نیستیم بلکه به سراغ آگاهی در ارتباط با گفتمان و جریان فتنه‌ایم.

وی با اشاره به اینکه آیا این جریانات امروزه ظهور و بروزی داشته‌اند، بیان کرد: موسوی‌ها و کروبی‌ها تمام شدند مهم این است که ما در پی شناخت این جریانات باشیم و من فکر می‌کنم بزرگترین جریان و نکات این فتنه‌ها زمان‌شناسی است، ما به دنبال تاریخ نرویم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس رابطه با آمریکا را مهمترین گرفتاری در جریان فتنه دانست و افزود: مهمترین گفتمان جریان فتنه که اکنون ما گرفتارش هستیم، ایجاد رابطه با کسی است که امام(ره) و انقلاب با آن مبارزه کرد و آن همان ایجاد رابطه با آمریکا و شیطان بزرگ استکبار است.

وی تأکید کرد: ما به دنبال دست دادن و زدن لبخند به روی این شیطان بودیم خب اگر شیطان است، معنی این حرکات چیست؟

نبویان خطاب به خبرنگارانی که بر سر مزار سردار شهید همدانی حضور داشتند، عنوان کرد: شما اصحاب رسانه که دست ‌به ‌قلم هستید و می‌توانید این مباحث را در فضاهای مجازی نشر دهید، روی این جریانات فتنه کار کنید و این نکته را که رفتن به سمت دشمنان این ملت، ضربه‌ای به مردم و منافع انقلاب است در بین اقشار جامعه نشر دهید.

وی بزرگترین ضربه به انقلاب را برقراری رابطه با آمریکا دانست و اظهار داشت: بزرگترین ضربه این است که دولت با مذاکرات هسته‌ای، انقلاب اسلامی ایران را 37 سال به عقب برگرداند چرا که امام(ره) آغاز کارش را در مبارزه با آمریکا سر کفر جهان قرار داد اما ما تا کجا پیش رفتیم در حالی که به دنبال تشکیل واحد امت اسلامی در لبنان، یمن، روسیه و غیره هستیم تا کشورهای مسلمان را تحت تأثیر انقلاب اسلامی قرار دهیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تأکید کرد: امروز دوباره ما را بر می‌گردانند که رابطه با آمریکا صحیح و درست است، مقام معظم رهبری دو سال است که تلاش می‌کند که به مردم بگوید آمریکا استکبارستیز و بدعهد است و این همان بازگشت ما به 37 سال پیش است بنابراین جریان و گفتمان فتنه مهم است.

وی گفت: یکی از ابعاد گفتمان فتنه، دوستی و رابطه با آمریکاست که این را ما باید به ‌صورت مستندهایی در فضای مجازی و رسانه‌ها خوب جا بیندازیم چرا که ما هر وقت به سراغ آمریکا رفتیم سرمان کلاهی رفت که دو نکته که مقام معظم رهبری از آن دست‌بردار نیست برجام و فتنه است.

نبویان افزود: شما هم این دو پرچم یعنی برجام و فتنه را محکم و برافراشته نگاه‌ دارید، جریان فتنه را بشناسید و در راه مقابله با آن قدم بردارید تا در برابر شهدا شرمنده نشویم چراکه تنها راه سعادت پیمودن راه مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.