دولت محلی والنسیا همسو با جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی و لغو سرمایه گذاری در اراضی اشغالی فلسطین "BDS" به جمع تحریم کنندگان این رژیم پیوست.

پیوستن والنسیا به تحریم کنندگان رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تمامی احزاب سیاسی والنسیا در اقدامی تاریخی و مهم به تحریم رژیم صهیونیستی و خارج کردن سرمایه ها از اراضی اشغالی رای دادند.

در همین راستا، حزب سوسیالیست، حزب کومبرومیس و حزب چپ گرای یکپارچه با ارائه درخواستی به پارلمان والنسیا خواستار حمایت از حقوق ثابت و غیر قابل تصرف ملت فلسطین شدند.

احزاب مذکور خواستار حمایت از حقوق ملت فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت، آزادی، استفاده از سرزمین و منابع طبیعی خود و پایان اشغال فلسطین شدند.

دولت محلی والنسیا اعلام کرد که والنسیا منطقه ای خالی از جنایت های جنگی و نژاد پرستی خواهد بود و بر همین اساس با جنبش BDS همراه می شود.

بر این اساس، دولت محلی والنسیا از تمامی نهادها و طرف ها خواست به تحریم رژیم صهیونیستی و عدم سرمایه گذاری در اراضی اشغالی پایبند باشند.

بدین گونه شمار شهرهای اسپانیایی که تاکنون اقدام به تحریم رژیم صهیونیستی کرده اند به ۶۰ شهر افزایش یافت. این در حالی است که حامیان رژیم صهیونیستی بارها نسبت به همسویی شهرهای اسپانیایی با جنبش BDS اعتراض کرده و واکنش نشان داده اند اما اصرار بسیار از شهرهای اسپانیایی بر همسویی با این جنبش جهانی دلیلی بر شکست تمامی تلاش های رژیم صهیونیستی و حامیان آن است و بر عدالت مساله فلسطین و جایگاه ویژه آن در میان جهانیان حکایت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.