مهاجم برزیلی بارسلونا همچنان درگیر شکایت شرکتی است که او را به بارسلونا آورد.

دادگاه اسپانیا دست بردار ستاره بارسا نیست/ فاز جدید پرونده نیمار

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، پرونده مالیاتی نیمار جونیور، وارد فاز جدیدی خواهد شد.

چیزی حدود ۵ سال از انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا می گذرد و شرکت DIS که ۴۰ درصد از حق و حقوق انتقال او را بر عهده داشته کماکان مدعی است سودی را که باید از این انتقال (پیش خرید نیمار توسط باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۱۱) بدست می آورده را نیاورده و اکنون به دنبال رسیدن به حق خود است.

بعد از رد شکایت شرکت DIS و بی گناهی برخی مدیران وقت بارسلونا و خانواده نیمار، پرونده نیمار ۱ با پیروزی اعضای بارسلونا مختومه اعلام شد. مدت زمان زیادی نگذشت که با شکایت مجدد شرکت مذکور، دادگاه عالی اسپانیا تصمیم گرفت یک بار دیگر به این پرونده رسیدگی کند.

با رای دادگاه عالی اسپانیا در ماه نوامبر، خبر رسید که نیمار و عواملی که در انتقال او نقش داشته اند، به غیر از DIS که شاکی ماجراست، ساندرو راسل، جوزپ ماریا بارتومئو، پدر و مادر نیمار و... همگی محکوم هستند و باید علاوه بر پرداخت غرامت هر یک به چندین سال زندان بروند. این پروژه نیمار ۲ لقب گرفت.

بعد از این مهم، خانواده نیمار تصمیم به فرجام خواهی یا درخواست تجدید نظر در حکم قاضی مربوطه گرفتند و خود را بی گناه خواندند. نشریه کاتالانی موندو دپورتیوو در ساعات پایانی شب گذشته و در گزارشی اعلام کرد که ژوزه د لا ماتا،  قاضی دادگاه عالی کشور اسپانیا درخواست خانواده نیمار را رد کرده و این پرونده ضمن باز شدن مجددش، این بار وارد داستان جدی و تازه ای می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.