کرمان - معاون توسعه آموزش و پرورش کرمان گفت: ۱۰۰ درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

پاداش پایان خدمت فرهنگیان استان کرمان پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین میرزایی با بیان اینکه بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۲ به ۹ و ۲ دهم درصد کاهش یافته بود، تصریح کرد: کسری بودجه در آموزش و پرورش اعتبارات عمرانی را تحث تاثیر قرار می دهد.

میرزایی  به بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی آموزش و پرورش استان کرمان به فرهنگیان از سال ۸۹ تا ۹۱  اشاره کرد و گفت: با افزایش بودجه آموزش و پرورش از در آمد های دولتی در سه سال اخیر، ۸۰ درصد  از این بدهی ها تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: تعامل با خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، توسعه مدارس دولتی و غیر دولتی، مدیریت هزینه و تجمیع درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش، از موثر ترین روش ها برای کاهش مشکلات و دغدغه های مالی در آموزش و پرورش هستند.

حسین میرزایی به انعقاد تفاهم نامه های آموزش و پرورش استان  با ادارات دولتی و غیر دولتی با نگاه تعاملی  اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بانک های مختلف دولتی در هفته های گذشته به اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کرده اند، گفت: هر بانکی که تسهیلات بهتر و بیشتری به فرهنگیان اعطا کند با آن بانک همکاری می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.