ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در مورد پیروزی دراماتیک تیمش در برابر میدلزبورو صحبت کرد.

مورینیو: مانند منچستر فرگوسن بازی کردیم/ داور درباره گل زلاتان اشتباه کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورش سه، شنبه شب شیاطین سرخ موفق شدند با ۲ گل دقایق پایانی مارسیال و پوگبا از سد میدلزبورو گذر کنند. ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد در نشست خبری اینگونه به سوالان پاسخ داد.

غیبت روخو و فیل جونز: "من به همه بازیکنانم اعتماد کامل دارم. اگرچه روخو و فیل جونز نمایش خوبی در بازی های قبلی داشتند، اما من به بیلی و اسمالینگ اعتماد دارم و به همین دلیل به آنها بازی دادم. کریک و رونی نیز مصدوم بودند و به علت نزدیک بودن تاریخ بازی ها باید به همه بازیکنانم اعتماد کنم".

پیروزی برابر استوک: "از این پیروزی احساس بسیار خوبی دارم اما مثل دیگر پیروزی هایم خوشحال نیستم زیرا برادرم در نیمکت تیم حریف نشسته بود. کارانکا کار خود را به خوبی انجام داده است و هرگاه برادرم ناراحت باشد من نیز غمگین خواهم بود. جوری بازی کردیم که انگار ۷۰ هزار تماشاگر در زمین بودند. در ۱۵ دقیقه پایانی ۷۰ هزار نفر کنار ۱۱ نفر بازی کردند".

بازگشت فرگوسن به اولدترافورد و تماشای بازی: "فرگوسن  لایق آمدن به اینجا بود تا مردم دوباره او را به خاطر بیاورند. حضور او اینجا تنها به خاطر جشن تولد ۷۵ سالگی نبود. ما به شکلی بازی کردیم که تیم فرگوسن بازی می کرد و همه تماشاگران را با خود همراه کردیم".

اشتباه داور در نپذیرفتن گل زلاتان: "داور خودش می دانست که اشتباه کرده است و این موضوع ناراحت کننده است زیرا داوران زمانی که اشتباه می کنند خودشان از همه ناراحت تر هستند".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.