معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانیباء گفت: در ساخت سد و کنترل آب که مشکل جامعه کنونی است به عنوان برتر شناخته شده ایم به طوری که متخصصان سدسازی سپاه پاسداران امروز در سد موصل که ترک برداشته است مشغول به اقدام و فعالیت هستند تا از یک فاجعه بزرگ جهانی که منجر به کشته شدن 4 میلیون انسان بیگناه شود در حال تلاش هستند.

سپاه، ایران را در ساخت ماهواره خودکفا کرد/ پیشرفت‌های ایران دشمن را متحیر کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سردار سالار آبنوش در سخنانی اظهار کرد: امروز دنیا بدون حضور ایران در هیچ کجای دنیا نمی تواند تصمیم بگیرد که این امر برای نظام سلطه جهانی نمی تواند قابل هضم باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران در مسیر ترقی و پیشرفت زیر سایه ولایت فقیه هستند افزود: قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همین مردم هیچ اراده ای برای تصمیم گیری حتی برای خود نداشتند اما امروز سران استکبار جهانی رسما اعلام کرده اند که برای مسائل یمن، سوریه و سایر کشورهای منطقه نظر ایران بسیار اهمیت دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانیباء با بیان اینکه سنت و شیوه امثال شهید همدانی ها این بود که گمنام بمانند اما کار کنند گفت: اگر امثال سردارهمدانی ها نبود امروز کشوری به نام سوریه وجود نداشت همین عامل عصبانیت دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه حرف اول را می زنیم ادامه داد: خوشبختانه در رشته های زیرساختی و زیربنایی همچون هوافضا در منطقه و جهان حرف اول را می زنیم و هم اکنون بنیه دفاعی کشور زبانزد عام و خاص شده است و این منجر شده ایران باثبات ترین کشور جهان باشد.

آبنوش با بیان این سوال که آیا وجود این امنیت بدون ولایت فقیه ممکن است؟ تصریح کرد: اگر امروز می بینید که دشمن دیوانه وار در منطقه و کشورهای مجاور ایران دست به آتش افروزی می زند همه برای ایران است و اگر امروز ولایت فقیه نبود این ثبات و امنیت نیز در کشور وجود نداشت.

وی به بحث صنعت نفت و گاز پرداخت و ادامه داد: امروز پیچیده ترین مراکز این صنعت مهم به دست چند شرکت انگشت شمار صهیونیستی اداره می شود لاجرم همین ها برای رسیدن به منافع خودشان که ساخت سلاح های جنگی است ناچار به دست درازی به کشورهای دارای نفت و گاز کرده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانیباء با بیان اینکه فرزندان انقلابی ایران اسلامی امروز اجازه این دست درازی را به کشورهای استکباری نداده اند یادآور شد: امروز بیش از 150 هزار مهندس تکنسین و متخصص در رشته های مختلف زیرساختی در اردوگاه خاتم الانبیاء مشغول به فعالیت هستند.

وی در خصوص اقدام این مهندسین متخصص و متعهد بیان کرد: این فرزندان انقلاب امروز در عمق 5 هزار متر زیر خلیج فارس گاز را استخراج و به پالایشگاه صنعت گفت و گاز که 100 درصد توسط فرزندان ایرانی ساخته شده است انتقال می دهند حاصل تخصص فرزندان رشید انقلابی ماست.

سردار آبنوش با بیان اینکه عبور از تنگه هرمز امروز منوط به اجازه سربازان ایرانی است ادامه داد: در ساخت سد و کنترل آب که مشکل جامعه کنونی است به عنوان برتر شناخته شده ایم به طوری که متخصصان سدسازی سپاه پاسداران امروز در سد موصل که ترک برداشته است مشغول به اقدام و فعالیت هستند تا از یک فاجعه بزرگ جهانی که منجر به کشته شدن 4 میلیون انسان بیگناه شود در حال تلاش هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز در انتقال انرژی در هزاران کیلومتر از شرق و غرب کشور خود را بی نیاز کرده ایم تاکید کرد: برنامه نظام سلطه جهانی برای ایران ابتدا جنگ بود و بعد از آن تسخیر یک ملت، با نفوذ در آنها به منظور ایجاد وابستگی؛

آبنوش با بیان اینکه در ظرف هشت ماه اخیر سپاه پاسداران، ایران را از لحاظ ماهواره خودکفا کرده است گفت: دشمن امروز دیوانه وار سعی دارد بداند با وجود تحریم های پیاپی این تکنولوژی و تخصص از کجا آمده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ایران در بعد راه، ریل و مترو رکورد جهان را شکسته است اظهار کرد: کشور ما در تونل سازی کمتر از 24 سال سابقه کار دارد اما امروز پل صدر تهران به عنوان چهارمین ابرپروژه در جهان شناخته شده که 12 ماه زودتر از نوعد مقرر ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.