رشت- جلسه شورای اداری با حضور معاونین ، روسای زندانهای تابعه ، ستادی و اداری روز دوشنبه در سالن کنفرانس اداره کل زندانها برگزار شد.

تقویت و امنیت زندان با نظارت دقیق امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل زندانهای استان گیلان گفت: تقویت و امنیت زندان با نظارت دقیق امکان پذیر است و باید در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندانها به سمت و نظارت دقیق پیش برویم.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات مدرن و هوشمند میتوانیم به افزایش سطح بهره وری برسیم.

سید حمید حسینی با بیان اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی در ارتقای خدمات و برنامه های زندانها ایفا می کند گفت :‌ثبت اطلاعات در سامانه های پرونده شخصیتی، انبار، اموال و بهداشت و درمان علاوه بر مستند سازی اطلاعات در تحلیل و گزارش گیری تسریع می بخشد.
وی با بیان اینکه ارتباطات و فن آوری اطلاعات سومین انقلاب صنعتی را در اقتصاد و روابط اجتماعی ایفا نموده گفت: اقدامات خوبی در راستای ارایه خدمات بهتر و نظارت بیشتر در زندانها صورت گرفته است از جمله توسعه دوربینهای مدار بسته ، ایجاد سامانه نظارت متمرکز دوربینها در ستاد اداره کل و همچنین سامانه ثبت اطلاعات بیومتریک زندانیان مقوله های مهم و نظارتی است که زندانهای گیلان مورد توجه قرار گرفته و این سامانه های هوشمند نقش مهمی را در زندانها ایفا میکنند.
وی در پایان بیان کرد: باید در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی طبق دستورالعمل سازمان پیش رفته و با مطالعه و دانش کافی به زندانبانی مدرن و هوشمند خود را برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.