سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد اشتباهات داوری زیادی علیه تیم او در این فصل رخ داده است اما در بازی با وستهام خلاف این جریان اتفاق افتاد.

مورینیو: اگر بنا به اشتباه داوری باشد یونایتد قهرمان اشتباهات داوری است!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکسپرس، منچستریونایتد در هفته‌ بیستم لیگ برتر موفق شد با دو گل در زمین وستهام در ورزشگاه المپیک شهر لندن به برتری برسد تا هفتمین برد پیاپی خود را در لیگ برتر جشن بگیرد. در این دیدار زلاتان ایبراهیموویچ در حالی که در شرایط آفساید قرار داشت،‌ موفق به زدن گل دوم یونایتد شد که کمک داور به اشتباه گل را صحیح اعلام کرد. 

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی تیمش درباره اشتباه داوری مسابقه  در این بازی گفت‌: صحنه‌ای که داور به بازیکن وستهام کارت قرمز نشان داد را ندیدم. نمی‌توانم اظهار نظر کامل و جامعی درباره آن داشته باشم اما اگر منظورتان این است که داور به سود یونایتد سوت زده است، باید این را هم بدانیم که ما قهرمان اشتباه‌های داوری بودیم.

به نقل از ایسنا، سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت‌: از صحنه دور بودم و فقط آن را در تلویزیون دیدم. متاسفانه در نیم فصل نخست، تصمیمات جنجالی زیادی علیه تیم ما گرفته شد؛ به طوری که خودم قوانین جدید داوری را می‌خواندم ولی باید با این ناراحتی و نگرانی کنار می آمدم. باید با گل زلاتان ایبراهیموویچ در بازی با میدلزبورو که به اشتباه مردود اعلام شد، کنار می‌آمدم. باید با پنالتی‌ واضحی که در بازی با کریستال پالاس برای ما گرفته نشد نیز کنار می آمدم و همین طور با خیلی از تصمیمات اشتباه داوری دیگر. صادقانه باید بگویم که فشردگی رقابت‌ها برای داوران هم سخت است. برای مردم در خانه و کسانی که به ورزشگاه می آیند، این زمان، زمان خیلی خوبی است که می‌توانند در مدت کمی، بازیکنانم و تیم‌های مورد علاقه شان را ببینند اما برای بازیکنان و داوران، این زمان سختی است که باید با بهترین  شرایط خود را نشان بدهند.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد ادامه‌ داد: به همه تبریک می گویم. در نیمه نخست اشتباه‌هایی داشتیم که کمی من را ناراحت کرده بود ولی این اشتباه‌ها بیشتر به خاطر خستگی است و من این را درک می‌کنم. قرار نبود بازیکنانم معجزه کنند. به خوبی توپ را به گردش درآوردیم و به بازی سرعت بخشیدیم. خوشبختانه بعد از ورود خوان ماتا و مارکوس رشفورد به مسابقه، قدرت هجومی ما بیشتر شد. البته آنتونی مارسیال را نیز روی نیمکت داشتم که می‌توانستم او را هم به میدان بفرستم. از نتیجه‌ و عملکرد تیمم راضی هستم. در بازی سختی به پیروزی رسیدیم. از این بابت خوشحالم.

منچستریونایتد اکنون به رکورد ۱۳ بازی بدون شکست رسیده است. این بهترین آمار یونایتد از سال ۲۰۱۳ تاکنون است. آخرین بار در دوران الکس فرگوسن بود که این تیم توانست ۱۸ بازی بدون باخت داشته باشد. مورینیو درباره این موضوع نیز گفت‌: به دنبال رکوردها نیستیم و فقط به دنبال عملکرد خوب و کسب امتیاز هستیم.  می‌دانیم در دیدار چلسی و تاتنهام قرار است یکی از آنها امتیاز از دست بدهد و یا هر دو تیم امتیاز از دست می‌دهد. همان طور که در بازی قبل می دانستیم بین منچسترسیتی و لیورپول قرار است حداقل یکی از آنها امتیاز از دست بدهد. اکنون وقت آن است که امتیازات زیادی کسب کنیم. تساوی‌های زیادی داشتیم و اکنون ۶ بازی را با برد به پایان رساندیم و ۱۸ امتیاز کسب کردیم. ‌دقیقا همان چیزی بود که به دنبالش بودیم.

منچستریونایتد باید شنبه در دور اول رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر ردینگ به میدان برود که یاپ استام، مدافع پیشین یونایتد را روی نیمکت خود می بیند. شیاطین سرخ همچنین سه‌شنبه باید در نیمه نهایی جام اتحادیه در دور رفت برابر هال سیتی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.