سنگربان آلمانی بارسلونا تاکید کرد در آستانه پیوستن به منچسترسیتی بود اما حمایت سران باشگاه باعث شد تا در ترکیب آبی‌اناری‌ها باقی بماند.

دروازه‌بان بارسلونا: می‌خواستند مرا به منچستر سیتی بفروشند!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ال‌موندو، مارک آندره تراشتگن در سال ۲۰۱۴ از بوروسیا مونشن گلادباخ به بارسلونا پیوست اما با حضور همزمان کلودیو براوو در این تیم، دروازه‌بان جوان آلمان نتوانست در لالیگا به میدان برود و سنگربان اصلی، براوو بود.

تراشتگن در مورد شرایط سال گذشته گفت‌: شرایط سخت شده بود. هر دروازه‌بانی می‌خواهد  در ترکیب اصلی به میدان برود. در نهایت این‌گونه شد که من گفتم می‌خواهم بمانم. براوو راهی منچسترسیتی شد و من هم در بارسلونا باقی ماندم. بارسلونا در دروازه‌ خود نیاز به تغییر داشت و این تغییر هم صورت گرفت.

تراشتگن ادامه‌ داد: پپ گواردیولا در سیتی به دروازه‌بانی نیاز داشت که توان بازی کردن با هر دو پا را داشته باشد. می خواستم راهی منچسترسیتی شوم اما باشگاه بارسلونا حمایت خود را از من اعلام و تاکید کرد به من نیاز دارد. این‌گونه شد که در این تیم ماندنی شدم.

این دروازه‌بان آلمانی درباره وضعیت خود در آبی‌ اناری‌ها نیز گفت‌: در فصل جاری چیزهای زیادی یاد گرفتم. بازی کردن در لالیگا بسیار متفاوت با لیگ قهرمانان اروپاست. تعداد بازی‌ها  زیاد شده است و من هم باید بسیار آماده باشم. بازی‌های  زیاد را دوست دارم و از وضعیت کنونی خود راضی هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد ۱۰ سال در بارسلونا باقی بماند نیز گفت: بله، چرا که نه؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.