رشت- معلولان گیلانی با آعاز چهارمین دوره تئاترمعلولان از عصر روز سه شنبه ۱۴دی به مدت سه روز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در رشت به رقابت می پردازند.

معلولان گیلان با آغاز چهارمین دوره تئاتر به رقابت می پردازند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چهارمین دوره تئاتر معلولان استان گیلان تحت عنوان «مارلیک» صبح روز سه شنبه با گلباران مزار شهدا توسط هنرمندان و مسئولان در رشت آغاز شد.

این جشنواره با رقابت هفت گروه نمایشی به مدت سه روز در رشت برگزار و نفرات برتر به جشنواره منطقه ایی «کاسپین» راه می یابند.

در این جشنواره ۳ تئاتر به صورت صحنه ایی، ۲ تئاتر خیابانی و ۲ نمایش هم در بخش کودک و نوجوان اجرا خواهد شد.

نمایش های «خروس نگو یه ساعته» به کارگردانی محمد علیزاده و « شنل قرمزی و گرگ دست و پا چلفتی» به کارگردانی طناز پوررمضانی در بخش کودک روز چهارشنبه(۱۰ دی) به روی صحنه می رود.

نمایش های خیابانی« از یاد رفته» به کارگردانی اسماعیل مجیدی امروز (۱۴ دی) و«مردم چه می بینند» به کارگردانی مهدی محمدپور فردا(۱۵دی) برای مردم به نمایش گذاشته می شود.

همچنین دو نمایش«صحنه آخر» به کارگردانی ابراهیم حسن زاده عصر امروز و « پایان نامه» به کارگردانی نازنین سوار رخش و «کارگران مشغول کارند» فاطمه شفیعی فردا(۱۵ دی) در بخش صحنه اجرا می شود.

ایرج راد، اصغر همت و محمود طیاری از داوران چهارمین دوره جشنواره تئاتر مارلیک هستند.

مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر معلولان گیلان«مارلیک» پنج شنبه(۱۶ دی) با معرفی نفرات برتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان واقع در میدان انتظام(رازی) رشت برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.