آران و بیدگل- مسئول آموزش ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش آران و بیدگل بدسرپرستی را از مهم‌ترین دلیل ترک تحصیل دانش آموزان در آران و بیدگل عنوان کرد.

مهم‌ترین دلیل ترک تحصیل در آران و بیدگل، بد سرپرستی است

به گزارش قدس آنلاین، کمال بلالی در شورای آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار کرد: برای انسداد مبادی تحصیلی در آران و بیدگل نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه در کمیته امداد، بهزیستی و ثبت و احوال هستیم.
وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۴۰ دانش‌آموز ترک تحصیل کرده در دوره ابتدایی شناسایی شدند که با بررسی و حل مشکل آن‌ها ۳۰ نفر به تحصیل بازگشتند.
بلالی جلوگیری از تحصیل دانش آموزان توسط برخی از خانواده‌ها را عاملی در جهت گرایش دانش آموزان از همان دوران کودکی به‌سوی بزهکاری دانست و تصریح کرد: همه باید برای جلوگیری از انسداد مبادی تحصیلی تلاش خود را در زمینه‌های مختلف داشته باشند.
مسئول آموزش ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در ۵۶ آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند گفت: کمبود فضای آموزشی و مخروبه بودن برخی از واحدها از جمله مشکلات مهم در حوزه آموزش ابتدایی در آران و بیدگل است.
لازم به ذکر است بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز آران و بیدگلی در ۱۲۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.