نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از برگزاری اجلاس بین المللی صلح در پاریس در ۱۵ ماه جاری، آن را کاملا بی نتیجه خواند و ابراز نگرانی کرد که در این اجلاس تصمیماتی اتخاذ شود که در نهایت به صدور قطعنامه ای جدید در شورای امنیت علیه این رژیم منجر شود.

نتانیاهو: اجلاس صلح پاریس بی نتیجه خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نزدیک به ۷۰ کشور در اجلاس بین المللی صلح در پاریس که قرار است ۱۵ ماه جاری برگزار شود شرکت خواهند کرد. البته تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی در این اجلاس حضور نخواهند داشت. هدف از برگزاری اجلاس مذکور، جلب حمایت های بین المللی از راهکار تشکیل دو کشور برای پایان دادن به منازعه فلسطینی صهیونیستی خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو در جمع سفرای رژیم صهیونیستی در کشورهای اروپایی اظهار داشت که این اجلاس بی نتیجه خواهد بود و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد برخی در تلاش برای اتخاذ تصمیماتی در این اجلاس به منظور تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی جدید در شورای امنیت هستند.

نتانیاهو تصریح کرد که ما به هر شیوه ای تلاش می کنیم تا مانع از تصویب قطعنامه ای جدید در شورای امنیت شویم.

این در حالی است که شورای امنیت در ۲۳ دسامبر گذشته برای نخستین بار از سال ۱۹۱۷ قطعنامه ای را در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین به تصویب رساند. آمریکا این بار به این قطعنامه رای ممتنع داد و از وتوی آن خودداری کرد و در نهایت قطعنامه مذکور به تصویب نهایی رسید.

نتانیاهو به شدت این قطعنامه را مورد انتقاد قرار داده و آن را شرم آور و ضربه ای بزرگ به اسرائیل دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.