آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به تمجید از عملکرد تیمش مقابل بورنموث پرداخت ولی مدعی شد که ۲ امتیاز مهم از دست رفت.

آرسن ونگر: ۲ امتیاز مهم را از دست دادیم/ اوزیل را یک هفته ندیدم!

به گزارش قدس آنلاین، تیم آرسنال شب گذشته به مصاف بورنموث رفت و در حالی که ۳-۰ از حریف خود عقب بود، در عرض  ۲۰ دقیقه توانست کار را به تساوی بکشاند. سانچس، ژیرو و لوکاس پرز گلزنان این تیم بودند. با این حال ونگر معتقد است که تیمش ۲ امتیاز مهم را از دست داده است.

آرسن ونگر درباره این بازی گفت: شروع بازی برای ما خیلی سخت بود. آنها سریعتر از ما شروع کردند. بورنموث عملکرد بسیار خوبی داشت ولی بازی کردن مقابل تیمی که ۳ روز و نیم ریکاوری داشته کار دشواری است. ما یکشنبه بازی کردیم و تنها ۲ روز استراحت داشتیم. بعضی بازیکنانمان در بین دو نیمه مشکل پیدا کردند. در همان ابتدای نیمه دوم، تعویض انجام دادم و سعی کردم بازی را نبازیم.

وی افزود: از لحاظ جاه طلبی، ما دو امتیاز از دست دادیم. باید بهتر از این در دیگر بازی ها کار کنیم و امیدوار باشیم که دیگر تیم ها امتیاز از دست بدهند. نتیجه ای نبود که از پیش بخواهیم آن را کسب کنیم ولی اینکه ۳ بر صفر عقب باشید و مساوی بگیرید خیلی خوب بود. ۲ امتیاز از دست دادیم ولی مقابل یک تیم عالی."

به نقل از ورزش سه، ونگر از هافبک آلمانی که در جریان پیروزی یک بر صفر آرسنال مقابل وست بروم حضور نداشت و شب گذشته در دیدار مقابل بورنموث نیز که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید نیز نتوانست آرسنال را همراهی کند، انتقادات زیادی کرد. او در این فصل به خصوص در دیدار مقابل اورتون و سیتی به عمل آمده و ونگر ابراز امیدواری کرد که به زودی او را ببیند.

او گفت:" یک هفته است اوزیل را ندیده ام. بازی ندادن به او کار ساده ای بود. او هنوز در بستر بیماری است. آماده نیست و فکر می‌کنم برای بازی بعدی نیز آماده نباشد زیرا هیچ کاری انجام نداده است."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.