سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی با اشاره وضعیت این تیم گفت: ما مثل بارسلونا، رئال مادرید یا بایرن مونیخ دارای پیشینه نیستیم.

گواردیولا: منچستر سیتی پیشینه بزرگی ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی معتقد است این تیم با وجود موفقیت طی سال های اخیر هنوز تاریخی به بزرگی باشگاه های دیگر ندارد.

پس از روی کار آمدن گروه امارتی در منچستر سیتی این تیم پس از سال ۲۰۱۱ موفق به کسب ۶ جام مختلف از جمله دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر شده است. با وجود این که سیتی طی سال های اخیر  فاصله با همشهری بزرگ خود را کمتر کرده است با این حال گواردیولا معتقد است سیتی از لحاظ تاریخی با تیم های بزرگ اروپا فاصله دارد.

او در مصاحبه با NBC SPORT در این خصوص گفت: تاکتیک ها مهم است زیرا هر کس باید بداند که در داخل زمین چه کاری کند. همچنین رابطه بین بازیکنان بیرون از زمین هم اهمیت دارد و آنها باید تا جایی که می توانند باهم خوب باشند. همه چیز مهم است. زندگی شما. حتی زندگی خصوص شما. از همه مهتر رابطه شما با رسانه ها. ما در تلاش برای این هستیم که نشان دهیم این باشگاهی خوب است.ما باشگاهی خوب با بازیکنانی خوب داریم.

وی افزود:  این تیم صاحب تاریخی نیست که در تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد سراغ داریم. در اروپا ما باید سعی کنیم هر سال عملکرد بهتری داشته باشیم و بیشتر پیش برویم. این از بردن جام ها مهمتر است. حرف من را باور کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.