رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور گفت: دییپلماسی شهری و اقدامات شهرداری ها در حوزه سیاست خارجی کشورها می تواند روابط بین دولت ها را گسترش دهد.

دیپلماسی شهری روابط بین دولت ها را گسترش می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «غلامعباس ارباب خالص» ظهر چهارشنبه در برنامه بازدید روسای نمایندگی های کنسولی و بین المللی شمال و شرق کشور از پروژه های شهری مشهد اظهار کرد: دیپلماسی شهری فرصتی برای معرفی مشهد به جهان در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام است که باید از این فرصت برای معرفی ظرفیت های مشهد به جهان استفاده کرد.

وی با تأکید به اینکه در شهرداری مشهد شاهد همکاری های چند جانبه و فعالیت در سازمان های بین المللی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاران خارجی و افزایش پیوندهای خارجی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور با بیان اینکه مشهد دارای ظرفیت های ویژه و خاصی در حوزه های متنوع و مختلفی است، بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن این شهر به عنوان مرکز رویداد مشهد ۲۰۱۷ باید همکاری های بین المللی گسترش یابند و در این راستا بیش از این تلاش شود.

وی توجه به دیپلماسی را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: این دیپلماسی و اقدامات شهرداری ها در حوزه سیاست خارجی کشورها می تواند روابط بین دولتها را گسترش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.