یزد- عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی امروز به یزد سفر کرده و با شرکت در برنامه‌های مختلف و بازدید از پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی، مهمان یزدی‌ها خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی وارد یزد شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس آخوندی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه یزد شد و مورد استقبال مسؤولان استان قرار گرفت و از بخش‌های مختلف فرودگاه شهید صدوقی یزد بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی امروز چنجشنبه  از پروژه دو خطه شدن راه آهن (ایستگاه اشکذر) بازدید می‌کند و در راه آهن یزد نیز حضور خواهد یافت.

آخوندی امروز همچنین به شهرستان تفت سفر کرده و از روستای اسلامیه بازدید می‌کند.

بازدید از بافت تاریخی یزد و بافت‌های هدف بازآفرینی شهری و بازدید از محله‌های فهادان، مسجد جامع و حسن‌آباد یزد از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد است.

آخوندی عصر پنجشنبه نیز در جلسه مشترک شورای مسکن و حمل و نقل که با حضور استاندار یزد و  نمایندگان استان در مجلس برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

در این جلسه قرار است مباحثی همچون وضعیت بزرگراه نظنز ـ انار، فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی، اجرای پروژه بهاباد ـ دربند به طول ۱۰۵ کیلومتر و ... مورد بررسی قرار گیرد.

مطالعات قطار حومه شهری استان یزد از عقدا تا شهرستان مهریز نیز دستور کار جلسه پنجشنبه شورای مسکن استان یزد با حضور وزیر راه و شهرسازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.