تبریز- جانشین قائم مقام وزیر کشور با اشاره به این‌که نارضایتی مردم از نظام اداری، از مصادیق آسیب‌های اجتماعی است، گفت: وزارت کشور به دنبال کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایتمندی عمومی است.

نارضایتی مردم از نظام اداری مصداق آسیب‌اجتماعی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علی ملازاده در دیدار با شهردار تبریز اظهار داشت: مسئولیت‌هایی که ستاد صیانت از حقوق شهروندی در آذربایجان‌شرقی به شهرداری تبریز سپرده است، مخاطبان این حوزه را فعال کرده و تنوع ماموریت‌های شهرداری را افزایش داده است.

جانشین قائم مقام وزیر کشور با بیان این‌که بحث حقوق شهروندی، مردم، کارکنان و مدیران را همزمان مورد توجه قرار می‌دهد،  اظهار داشت: هر قدر مردم، با حق و حقوق و تکالیف خود آشناتر باشند، مطالبات عمومی به دور از گرفتاری‌های رایج به نتیجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: برنامه‌های وزارت کشور هم در سطح ملی و هم در ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان‌ها، با آگاه‌سازی مردم، تحقق دولت الکترونیک، فعال‌شدن هیئت‌های رسیدگی به تخلفات، تقویت سیستم‌های تنبیه و پاداش به ثمر خواهد رسید.

ملازاده یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌های کلی، شهرداری‌ها، عموماً در بحث حقوق شهروندی موفقیت خاصی ندارند؛ با این حال، حساب شهرداری تبریز جدا است و اقدامات ارزشمندی در این مجموعه صورت گرفته که باید ادامه یابد.

وی با اشاره به این‌که نارضایتی مردم از نظام اداری، از مصادیق آسیب‌های اجتماعی است، گفت: وزارت کشور به دنبال کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایتمندی عمومی است.

جانشین قائم مقام وزیر کشور، اقدامات دستی‌ را از جمله منابع بروز تخلف در شهرداری‌ها خواند و افزود: تحقق دولت الکترونیک و ایجاد رویه هوشمند در رسیدگی به مجوزها و پرونده‌های اداری، می‌تواند یکی از گلوگاه‌های اصلی فساد اداری را از میان بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.