اردبیل- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با گلایه از وضعیت نامطلوب برخی ساخت‌ و سازها گفت: متاسفانه آفت سودجویی به جان صنعت ساختمان افتاده است.

وضعیت ساخت و ساز در اردبیل نگران کننده است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود امامی یگانه ظهر پنجشنبه در آئین افتتاحیه طرح ملی دادرس در مدارس اردبیل اظهار داشت: نیاز است که صنعت ساخت و ساز را در استان اردبیل استانداردسازی کنیم تا شاهد کاهش خسارات در این زمینه باشیم و انتظار داریم در این راستا حمایتهای همه‌جانبه‌ای توسط مسئولان و دستگاههای مرتبط انجام پذیرد.

وی افزود:‌ متاسفانه وضعیت نامطلوب برخی ساخت‌ و سازها، صنعت ساختمان را گرفتار آفت منافع مادی ساخته و همین امر سبب ضعیف شدن ساخت‌ و سازها در مقابله با حوادث و بحرانهای احتمالی شده و باید در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شود، چرا که در غیر این صورت شاهد وارد شدن خسارت‌های جدی به ساخت و سازها در هنگام حوادث خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: علاوه بر آن لازم است برای مواجهه با مخاطرات طبیعی از جمله زلزله به استانداردسازی ساخت‌ و سازها توجه ویژه‌ای داشته باشیم و برخی از منافع مالی که در واقع به ضرر خودمان است، چشم پوشی کنیم تا در آینده شاهد اثرات منفی ناشی از این عوامل نباشیم.

امامی یگانه تصریح کرد: استفاده از مصالح غیراستاندارد برای ساخت و ساز از جمله مهم‌ترین عواملی است که باید مورد توجه واقع شود، چرا که بی توجهی به این موضوع سبب افزایش خسارات و تلفات خواهد شد و اثرات منفی جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.