اردبیل-معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۵۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اردبیل چشم انتظار یاری خیران و رهایی از محکومیت مالی هستند.

۵۵۰ زندانی در اردبیل چشم انتظار خیران هستند

به گزارش قدس آنلاین، یوسف خدادادی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد دیه مردمی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۵۵۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می‌برند که نیاز است خیران و مردم برای آزادی این زندانیان پیشگام باشند تا بتوانیم این زندانیان جرائم مالی را به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی با اشاره به این‌که متاسفانه هم‌اکنون بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی در زندان به سر می‌برند، افزود:‌ زندان حق چنین افرادی نبوده و تمام تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده تا بتوانیم زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی را در اردبیل فراهم کنیم.

خدادادی با اشاره به این‌که امسال زمینه آزادی ۱۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل فراهم شده است، افزود: این زندانیان با کمک مردم، خیران و ستاد دیه به جمع خانواده خود بازگشتند که علاوه بر آن که آزادی این زندانیان را شاهد بودیم، گام بزرگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.