بوشهر-رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اجرای طرح راه‌آهن بوشهر و اتصال آن به مرکز کشور افزود: با توجه به اینکه طول راه آهن بوشهر نسبت به طرح تدوین شده افزایش یافته پس از بررسی و اصلاح اعتبار آن در کمیسیون ماده تخصصی در سازمان برنامه و بودجه مصوب می‌شود.

خط آهن بوشهر به مرکز کشور متصل می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر نوبخت با اشاره به اینکه طرح ریلی بوشهر از طریق فاینانس اجرایی می‌شود گفت: ۱۵ درصد اعتبارات طرح ریلی بوشهر باید به صورت ریالی تامین و مابقی در قالب طرح فاینانس  پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات طرح خط ریلی بوشهر  تامین می‌شود افزود:  برای تخصیص ۱۵ درصد اعتبارات ریالی طرح راه‌آهن بوشهر در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر این مهم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اولویت چهارگانه از جمله شبکه ریلی اختصاص یافت تصریح کرد: با توجه به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۴  اولویت حفاظت محیط زیست، آب و فاضلاب و شبکه  حمل و نقل ریلی بخشی از اعتبارات شبکه ریلی استان بوشهر از این محل تامین می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه  تاکید کرد: امید می‌رود با تامین اعتبارات لازم و  تکمیل خط ریلی بوشهر، این استان به مرکز کشور از طریق راه‌آهن متصل شود.

وی بیان کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۴ اولویت حفاظت محیط زیست، آب و فاضلاب و توسعه شبکه حمل و نقل ریلی در بودجه سال آینده اختصاص یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.