رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: پنجم تا یازدهم بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از دهه مبارک فجر نامگذاری شده است.

راه اندازی هفته استقبال از دهه فجر/مسئولان مطیع قانون باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با تقدیر از برگزاری برنامه های مناسب در ایام الله ۹دی در این شهرستان اظهار داشت: برنامه های خوب و مناسبی به مناسبت یوم الله ۹ دی در شهرستان ورامین برگزار شد که بسیار موثر و راهگشا بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: پنجم تا یازدهم بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از دهه مبارک فجر نامگذاری شده و هدف از آن، آمادگی پیدا کردن برای بزرگداشت هر چه باشکوهتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: باید اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تا پیش از ۱۲ بهمن، یک آمادگی برای بزرگداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرده و از همه توان و ظرفیت های موجود برای فضاسازی مناسب تبلیغی استفاده کنند.

تبلیغات برای ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ورامین هیچگونه محدودیتی ندارد

محمودی اضافه کرد: تبلیغات برای ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ورامین هیچگونه محدودیتی ندارد و کمیته ها و ادارات مختلف شهرستان می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که در یوم الله ۱۲ بهمن، چندین برنامه مهم در شهرستان ورامین اجرایی می شود، بیان داشت: مراسم گلبانگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام راحل توسط آموزش و پرورش در مدارس شهرستان ورامین برگزار می شود.

وی افزود:همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل، کاروان نمادین ورود حضرت امام در شهرستان ورامین به راه خواهد افتاد و این برنامه اثر گذار، بیش از ۱۹ سال است که در این منطقه برگزار می شود.

محمودی ادامه داد: برنامه حرکت کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) از برنامه های محوری دهه مبارک فجر است که مبدأ آن از امامزاده طاهر خیرآباد بوده و به گلزار شهدای سید فتح الله ختم می شود.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به استقبال خوب مردم و دانش آموزان از این کاروان گفت: در مسیر حرکت این کاروان، دانش آموزان مدارس و مردم به استقبال کارون نمادین ورود حضرت امام(ره) می آیند.

تریبون دهه فجر جناحی نیست

وی با اشاره به برگزاری مراسمی همزمان با ورود امام راحل در مرقد مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مراسمی نیز در روز ۱۲ بهمن در مرقد مطهر امام راحل برگزار می شود که مجموعه تهران و شهرستان های این استان در این مراسم حاضر خواهند شد.

محمودی با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم میهمانی لاله ها در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: باید مشارکت خانواده معظم شهدا در مراسم گلباران مزار شهدا در ایام الله دهه فجر تقویت شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر این نکته که تریبون دهه فجر جناحی نیست، بیان داشت: ما هیچ وقت تریبون دهه فجر را جناحی نمی کنیم، چرا که ایام الله دهه فجر متعلق به آحاد مردم است.

مسئولیت برگزاری مراسم دهه فجر با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

وی با انتقاد از برخی افراد که علاقه مند به بزرگداشت برخی مناسبت ها نظیر نهم دی نیستند، گفت: برخی خود را از نهم دی جدا کرده و این موضوع را جناحی می پندارند، در حالی که این حماسه باعث افتخار نظام اسلامی است.

محمودی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت ها مشخص است و مسئولیت برگزاری مراسم دهه فجر نیز بر اساس قانون به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داده شده و این نهاد نیز برای هر مناسبت انقلابی ستاد تشکیل می دهد.

وی با تأکید بر این نکته که باید مسئولان مطیع قانون باشند، بیان داشت: هیچ مسئولی حق ندارد به نام ستاد دهه فجر قدم برداشته و ستاد تشکیل دهد و و هر اقدامی باید در چارچوب این ستاد دنبال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.