کرمان - فرمانده انتظامی بم از کشف۱۲۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه متهم و همچنین فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه تریلر ترانزیت حامل ۲۰ تن خشکبار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر دادند.

۱۲۳کیلو تریاک و ۲۰ تن خشکبار قاچاق در کرمان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محمدرضا فداء فرمانده انتظامی بم گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم شب گذشته هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور  زاهدان-بم به یک دستگاه تانکر سوخت مشکوک و در بازرسی تخصصی ماموران از کامیون ۱۲۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

فداء در این رابطه تصریح کرد:در این عملیات سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

ونیز سرهنگ حسین یوسف آبادی فرمانده انتظامی نرماشیرگفت:در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا،ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر نرماشیر-بم به یک دستگاه تریلر کشنده اسکانیا که از جنوب شرق کشور به سمت تهران در حرکت بود،مشکوک و در بازرسی از این خودرو ۲۰ تن خشکبار قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد،افزود: ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

یوسف آبادی با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس در برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: دراقدامی دیگر ماموران کلانتری عزیز آباد این فرماندهی،هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ،یک اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق را در مسیر فرعی روستای علی آبادتوقیف و در بازرسی از آن۱۲هزار نخ سیگار قاچاق به همراه ۳۱ جعبه لیمو ترش و تعدادی وسایل آرایشی به ارزش تقریبی ۱۱۰میلیون ریال که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

یوسف آبادی با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی و توقیف دو دستگاه وسیله نقلیه ،گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده ،جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.