کاشمر- مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دنیای کفر امروز با انواع سلاح به یمن، سوریه، عراق و لبنان حمله کرده تا جمهوری اسلامی ایران را شکست دهد.

هدف دشمن از قتل‌عام در کشورهای منطقه شکست انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار مرتضی قربانی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهیدان تخریب چی شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد و سی امین سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا عاصمی، فرمانده تخریب قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در کاشمر اظهار کرد: اکنون منطقه ما در وضعیت بسیار خطرناکی است.

وی افزود: به رغم اینکه دنیا بسیج شد تا کشور و نظام اسلامی را نابود کند و به شکست بکشاند ولی با شهادت طلبی و از خود گذشتگی جوانان ایثارگر ما نتوانستند به مقصود خود برسند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه باید با تمام توان مراقب دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی باشیم، تاکید کرد: باید راه شهدا را با عزت و صلابت ادامه دهیم.

وی سردار شهید عاصمی را از عرفای بزرگ دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: این شهید عزیز از ابتدای جنگ به همراه برادرش در نقاط مختلف جبهه حضور داشت و در سخت ترین و حساس ترین ماموریت ها شرکت می کرد.

سردار قربانی اظهار کرد: ۵۰ تا ۷۰ مسئول تخریب تیپ و لشکر تحت امر شهید عاصمی بودند که تامین نیرو، هدایت و کنترل آنها با وی بود و آن بزرگوار هرچند مسئولیت خطیری داشت اما سخت ترین ماموریت ها را خود انجام می داد و همیشه چند کیلومتر جلوتر از صف مقدم رزمندگان بود.

وی به وجود هزار شهید، سه هزار جانباز و ۱۱۰ آزاده در منطقه ترشیز اشاره کرد و افزود: از سه هزار شهید تخریب چی دوران دفاع مقدس، ۱۰۰ نفر آنها اهل این منطقه بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.