خوشاب- امام جمعه شهر ستان خوشاب در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان به نقل از امام حسن عسگری (ع) گفت:عابد ترین مردم کسی است که واجبات دین را اقامه می کند .

اطاعت از ولایت  در راس امور آحاد جامعه اسلامی قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام یوسف زاده افزود:در جامعه امروزه مردم برای رسیدن به خدا واجبات راترک می کنند و مستحبات را انجام می دهند در حالی که امیر المومنین فرمودند:نزدیکی به خدا با ترک واجبات حاصل نمی شود.

خطیب جمعه خوشاب ادامه داد:زن امروزی بین استعمار کهنه ونو باید حد وسط را انتخاب کنند واین با حضور هدفتمند زن در اجتماع وحفظ حجاب وخانواده واولویت دادن به مسئولیت اصلی وتوجه به فطرت حاصل می شود .

وی خواستار قانون گذاری در مورد انتخابات با توجه به سیاست های  ابلاغی رهبری شد و اظهار داشت:یکی از اصول کلی انتخابات شفاف سازی انتخابات است که متأسفانه پول های  کثیف شفاف سازی انتخابات را هدف قراردادند .

امام جمعه خوشاب صورت گرفتن فساد اقتصادی را بخاطر فساد سیاسی دانست و گفت:بحث شفاف سازی بحثی است که حتی دستگاه قضا باید تن بدهد .

 حجت الاسلام یوسف زاده  ولایت فقیه را عمود خیمه  انقلاب برشمرد و یادآورشد:اطاعت از ولایت  در راس امور آحاد جامعه اسلامی قرار دارد و مردم در حفظ آرمانها و دستاوردهای نظام از هیچ کوششی فروگزار نخواهند کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.