یزد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در هفته قرآن و عترت استان یزد ٢٢ برنامه و جشنواره فرهنگی،هنری،پژوهشی و قرآنی دراستان برگزار می شود.

٢٢ برنامه و جشنواره فرهنگی، هنری، پژوهشی و قرآنی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی غیاثی ندوشن با بیان اینکه برنامه های متنوع قرآنی بمناسبت هفته قرآن و عترت دراستان یزد برگزار می شود خبر اظهارداشت: با مشارکت برخی دستگاههای اجرایی استان یزد،برنامه های قرآنی نیز برگزار خواهد شد ومسابقات تواشیح و ابتهال توسط اداره کل اوقافف و امورخیریه استان یزد برپا می گردد.
وی ازبرگزاری یادواره شهدای قرآنی استان یزد خبر داد و افزود: این یادواره به همت بنیاد شهید استان یزد با گرامیداشت شهید حاج حسن دانش برگزار خواهد شد و زمان برگزاری این برنامه ٧بهمن ماه در مسجد امامزاده جعفر(ع)  می باشد .
غیاثی برنامه دیگر قرآنی را مسابقات تلاوت اعلام کرد وگفت: این مسابقه ویژه برادران در دومقطع سنی بالای ١٧ سال و زیر ١٧ سال برگزار خواهد شد.
این مسئول آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقه قرآنی را ٢٥ دی ماه ذکر کرد و افزود: علاقه مندان از طریق سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی می توانند ثبت نام و شرکت نمایند.

غیاثی تصریح کرد: مسابقات جشنواره آیه های نور و همچنین تدریس مکتب خانه ای از دیگر برنامه های قرآنی استان یزد بمناسبت هفته قرآن و عترت است که توسط موسسات قرآنی یزد برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان ساخت: هفته قرآن و عترت استان یزد بهمن ماه سالجاری در٢٢ برنامه و جشنواره فرهنگی،هنری،پژوهشی و قرآنی دراستان یزد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.