مافی از بررسی اعطای مجوز به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در صورت ارجاع به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در اسرع وقت خبر داد.

بررسی اعطای مجوز به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش «قدس آنلاین»،  پروانه مافی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، با اشاره به نامه اعلام موجودیت «جبهۀ مردمی نیروهای انقلاب» به وزارت کشور و بررسی این نامه در کمیسیون متبوع خود گفت: تاکنون این نامه به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ارجاع نشده است.

وی افزود: اگر نامه اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب به کمیسیون ارجاع شود در اسرع وقت به این نامه که برای اعطای مجوز  به این جبهه است، رسیدگی می‌شود.

به گزارش تسنیم، اخیراً احزاب و تشکل‌های انقلابی کشور با تأسیس جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به‌ ریاست حجت‌الاسلام رحیمیان اعلام موجودیت کردند.

اعضای هیئت مؤسس این جبهه را یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و  مرضیه وحید دستجردی تشکیل می‌دهند.

در همین زمینه امیر ابراهیم رسولی مسئول روابط عمومی و تبلیغات جبهۀ مردمی نیروهای انقلاب خاطرنشان کرده بود که موجودیت جبهه متبوعش در نامه‌ای رسمی با امضای حجت الاسلام رحیمیان رئیس هیئت مدیره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به وزارت کشور اعلام و ارسال شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.