کرمان-رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: منابع مالی کشور بیش از این افزایش نمی یابد و به همین دلیل باید به سمت افزایش کارایی اقتصادی حرکت کنیم و این امر بدون شفافیت اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی میسر نمی شود.

منابع مالی کشور بیش از این افزایش نمی یابد

به گزارش قدس آنلاین، سیدکامل تقوی نژاد صبح شنبه در دیدار با کارکنان امور مالیاتی کرمان یکی از آثار تحریم بر اقتصاد کشور را رویارویی جامعه با مشکلات افزایش منابع مالی دانست و گفت: مشکل ما این است که نمی توانیم منابع مالی کشور را بیش از این افزایش دهیم و از طرف دیگر هزینه های کشور کاهش پذیر نیست و به همین دلیل نیازمند توجه به افزایش کارایی اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه نقش سازمان امور مالیاتی در افزایش کارایی اقتصادی تأمین منابع دولتی و حسابرسی های مالیاتی است، ادامه داد: حسابرسی های مالیاتی منجر به ایجاد شفافیت اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی می شود که این گزینه در افزایش کارایی اقتصادی تأثیر بسزایی دارد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور توجه به نظرات مخاطبان را در انجام بهتر امور این سازمان ضروری دانست و افزود: در کنار انجام امور روزانه نظرات مخاطبان و همچنین انتقاداتی که کارمندان این سازمان از درون آن بیان می کنند، بیش از گذشته باید مورد توجه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.