معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شرمنده‌ام که نتوانستیم مشکل بازاررسانی تولیدات صنایع دستی روستایی و عشایری را حل کنیم، گفت: امیدوارم به ایرانِ وعده داده شده در سال ۱۴۰۴ برسیم که در آن به رفاه،امنیت غذایی، نهاد محکم خانواده و محیط‌زیست سالم برسیم.

شرمنده‌ایم که نتوانستیم مشکل بازاررسانی تولیدات روستایی را حل کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، شهیندخت مولاوردی عصر امروز در اختتامیه دومین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر اظهار کرد: نقش زنان روستایی در توسعه اقتصاد کشور مورد توجه است.

وی افزود: آرزو داشتیم در این دوره (دولت یازدهم) در بحث عرضه و فروش صنایع دستی زنان روستایی و عشایری کشور انقلابی صورت گیرد اما به رغم فراهم آوردن مقدمات به مرحله و نتیجه نهایی و راضی کننده نرسید. 

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: موضوع بازاررسانی این محصولات نیز مورد توجه است و باید هماهنگی‌های برون‌بخشی برای تحقق این آرزو صورت گیرد. 

مولاوردی اضافه کرد: با امضای تفاهمنامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و همکاری با سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی به این مهم جامه عمل خواهیم پوشاند اما هنوز نتوانسته‌ایم این آرزو را محقق کنیم. 

وی گفت: شرمنده هستیم که هنوز نتوانستیم این آرزوی به حق زنان روستایی و عشایری برای بازاررسانی محصولات آنها جامه عمل پوشانیم اما تا زمانی که مسئولیت دارم تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار می‌بندم. 

معاون رئیس جمهور گفت: در هر استان بازارچه و نمایشگاه عرضه محصولات به صنایع دستی روستائیان و عشایر ایجاد می‌شود و آرزو می‌کنم همه دست به دست هم دهیم تا به ایرانِ وعده داده شده در سال 1404 برسیم که در آن رفاه، امنیت غذایی، نهاد محکم خانواده و محیط زیست سالم برسیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.