کرج-استاندار البرز گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان باید بانک جامع اطلاعاتی از تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی تهیه و مورد استفاده قرار گیرد.

البرز نیازمند بانک اطلاعاتی صنعتی است

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید طهایی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در خصوص واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان، افزود: دستگاه های متولی باید در این زمینه اقدامات لازم را در اسرع وقت برنامه ریزی و اجرا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان مسئولان مربوطه باید درصدد ارائه آمار دقیقی از واحدهای تولیدی و صنعتی و محصولات و کالاهای تولید شده باشند چراکه از این طریق سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

طهایی گفت: در خصوص معرفی اماکن تفریحی و گردشگری استان نیز می توان بانک اطلاعاتی کامل تهیه کرد و لینک آن را در سایت های مربوط به تمامی دستگاه ها و ادرات در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت بهبود فضای کسب و کار افزود: این امر یکی از شاخص های اصلی برای ارزیابی اقتصاد کشور و دنیا محسوب می شود.

استاندار البرز افزود: در فضای کسب و کار نباید عامل عقب ماندگی سایر دستگاه ها باشیم بلکه در تعاملی سازنده نیاز است که درصدد رشد و توسعه اقتصاد استان بود و نقش پنجره واحد در سرمایه گذاری نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.