نیشابور- شهر نیشابور که ماه ها به دلیل نبود فرماندار مشخص نیست از چه شخصی و مقامی فرمان می برد حالا به نقطه ای رسیده که صدای امام جمعه را نیز درآورده است تا آنجا که حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی خواستار تسریع در انتصاب فرماندار شده است.

نیشابور فرمان بردار دارد؛ فرماندار ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه نیشابور در این رابطه گفت: خواهش ما از نمایندگان، استاندار و وزارت کشور این است که در آستانه انتخابات هر چه زودتر مسؤولی برای مقام عالی دولت در شهرستان منصوب کنند تا بشود کارها را جدیتر پیگیری کنیم.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی در خصوص انتصاب دیرهنگام فرماندار این شهرستان اظهارکرد: ما چند ماه است در شهرستان فرماندار نداریم و نمی دانیم به چه شخصی باید این حرف‌ها را زد و چه شخصی باید جدی این مسایل را دنبال کند و مرد و مردانه پای کار باشد.

وی افزود: انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که به این مسأله توجه بکنیم و سلیقه‌ها را یکی کنیم، از مسایل جزیی پرهیز کنیم و شهر را این طور رها نکنیم چون به نفع هیچ شخص نیست.

 وی خاطرنشان کرد: مسؤولان اجرایی می‌دانند، ماه‌های آخر سال ماه‌هایی است که بودجه‌ها تخصیص پیدا میکند و پروژه‌ها سرعت میگیرد و امکانات بهتری به نقاط دور دست شهرستان میرسد.

حجت الاسلام یعقوبی یادآورشد: ما از افرادی که هستند و زحمت میکشند، تشکر کرده و زحمات و حق آن‌ها را نادیده نمی گیریم، ولی همه می دانیم، شخصی که مسؤول رسمی است تا سرپرست ومعاون آن فرق میکند.

 وی عنوان کرد: شهر و منطقه ما در واقع بی سرپرست رها شده و خواهش ما از نمایندگان، استاندار و وزارت کشور این است که در آستانه انتخابات هر چه زودتر مسؤولی برای مقام عالی دولت در شهرستان منصوب کنند تا بشود کارها را جدی‌تر پیگیری کنیم.

مظفری استعفا داد

غلامحسین مظفری فرماندار سابق نیشابور پیش از این گفته بود: بنده از سمت خود در فرمانداری نیشابور استعفا داده‌ام، از ابتدا که وارد نیشابور شدم نیز قرار بود تا پایان فتابستان امسال بمانم.

وی پیش از این بیان کرده بود: در حال حاضر به عنوان مستشار دیوان محاسبات انتخاب شده‌ام و ترک سمت اجتناب ناپذیر است و این اتفاق زودتر شکل گرفته، حکم بنده به عنوان مستشار دیوان محاسبات خورده و دیگر نمی‌توانم فرماندار نیشابور باشم.

مظفری همچنین عنوان کرده بود: وزیر اقتصاد و دارایی نیز قبل از این عضویت در هیئت مدیره بانک تجارت را به بنده پیشنهاد داده بودند ولی با توجه به اینکه کار دیوان محاسبات یک کار تمام وقت است نمی‌توانم در هیئت مدیره بانک تجارت حاضر باشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.