دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند، گفت: بسیاری از گروه‌ها به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوسته‌اند و ظرفیت‌ تحت پوشش قرار دادن همه گروه‌های انقلاب نیز وجود دارد.

جبهه مردمی انقلاب ظرفیت همگرایی تمامی گروه های انقلاب را دارد

به گزارش «قدس آنلاین»،  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به هدف و دورنمای فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معتقدم که نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند چون مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی بدون وحدت و همکاری قابل‌حل شدن نیست.

وی افزود: امروز هر تفرقه‌ای  را خیانت به امام (ره) و شهدا و باعث تضعیف اقتدار درونی نظام قلمداد می‌کنم.

رضایی با تأکید بر اینکه امروز روز ایثار و وحدت است، خاطرنشان کرد:‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب که توسط عده‌ای از دوستان ایجادشده را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه گروه‌ها به این جبهه بپیوندند؛ همچنین این جبهه آغوش خود را برای همه گروه‌ها باز کند، هیچ گروهی را خط نزند و از موضع مشارکت و هم‌رأیی عمل کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی پیرامون نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همگرایی نیروهای انقلابی تصریح کرد: طبق گزارش‌هایی که به من رسیده است، بسیاری از گروه‌ها به این جبهه پیوسته‌اند و ظرفیتش طوری است که می‌تواند همه گروه‌های انقلاب را تحت‌ پوشش خود قرار دهد.

وی افزود: همه گروه‌ها و اشخاصی که راه امام (ره) و ارزش‌های انقلاب را قبول دارند و نسبت به رهبر انقلاب صادق و وفادار هستند می‌توانند در این جبهه شرکت کنند و مؤسسان این جبهه نیز باید آغوش باز کنند و همه گروه‌های انقلاب را بپذیرند.

رضایی در پاسخ به سؤالی در مورد تضمین موفقیت این سازوکار وحدت با توجه  به برخی ضعف‌ها در سازوکارهای سابق، خاطرنشان کرد:‌ قاعدتاً این جبهه باید یک آسیب‌شناسی از گذشته انجام دهد و بر اساس این آسیب‌شناسی جلو برود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:‌ حتماً اگر آسیب‌های گذشته برطرف شود، این جبهه می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دسترسی پیدا کند و من به آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب امیدوارم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.