خرم آباد- استاندار لرستان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل ، با انتقاد شدید از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برای عدم همکاری با سرمایه گذاران غیر بومی،گفت: تنگ نظری و حسودی ما را بیچاره کرده است و یقینا تا زمانی که اینگونه باشد ما پیشرفت نمی کنیم. چرا سرمایه گذاران بخش خصوصی را از استان فراری می دهید؟

 حضور سرمایه گذار بخش خصوصی تنها راه توسعه لرستان است

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازونددر این جلسه مشکلات بوجود آمده برای یک سرمایه گذار حوزه گردشگری که قصد احداث یک هتل باغ در شهرستان بروجرد را داشت مورد بررسی قرار گرفت.  

آبتین سلیمی پور سرمایه گذار این طرح در این جلسه از عدم همکاری سازمان جهاد کشاورزی و جلوگیری از صدور مجوزهای لازم برای احداث هتل به شدت گلایه کرد و خواستار رسیدگی استاندار به این موضوع و برداشتن موانع موجود شد.

وی به شرایط خوب دیگر استانها در استقبال از سرمایه گذار بخش خصوصی اشاره نمود و عنوان کرد: در همین استان مرکزی به یک سرمایه گذار  هزار و ۶۰۰ هکتار اراضی ملی واگذار شد و او هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در آن سرمایه گذاری کرد اما در لرستان این کار انجام نمی شود و قطعا اگر فردا سرمایه گذار بخواهد از اراضی ملی استفاده کند همین شما(سازمان جهاد) هزار بهانه می آورید و نمی گذارید.  

استاندار لرستان خطاب به بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمام مسولان در قبال افزایش بیکاری،خودکشی،اعتیاد مسؤل بوده و در قیامت باید پاسخگو باشند، ابراز داشت: شما نباید سلایق و مسائل شخصی را  در این مسائل وارد کنید و باید نگاه درست داشته باشید.

استاندار گفت: تنگ نظری و حسودی ما را بیچاره کرده است و یقینا تا زمانی که اینگونه باشد ما پیشرفت نمی کنیم.  

بازوند حضور سرمایه گذار بخش خصوصی را تنها راه توسعه لرستان دانست و افزود: اگر با اعتبار دولتی می شد در لرستان به توسعه رسید در طول این سی و چند سال کار انجام می شد، چرا با تنگ نظری و سلایق شخصی سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان را فراری می دهید؟

استاندار ادامه داد:من به عنوان استاندار هیچ وظیفه ایی برای اینکه بدنبال سرمایه گذار بروم ندارم، اما من در قبال مردم مسؤل هستم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.