کرمان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از بازگشایی مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر در کرمان خبر داد و گفت: این مسیر به دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها از شامگاه یکشنبه مسدود بود.

مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، احسان عراقی زاده از بازگشایی مسیر رودبار جنوب به سمت ایرانشهر خبر داد و اظهار کرد: این مسیر شامگاه گذشته مسدود شد و پس از تلاش راهداران و عوامل امدادی بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه دو اکیپ راهداری در مسیر رودبار جنوب به ایرانشهر فعال هستند، ادامه داد: این اکیپ ها در این مسیر به صورت آماده باش هستند تا در صورت مسدود شدن راه ها اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان گفت: با وجود ریزش برف در بخش ساردوئیه جیرفت و بارش باران در منطقه جنوب کرمان راه های این منطقه باز است و تردد در تمامی محورهای مواصلاتی انجام می شود.

وی با بیان اینکه بارش برف در محور جیرفت- ساردوئیه به بافت و راین جاده های این منطقه را لغزنده کرده است، افزود: رانندگانی که قصد عبور از این منطقه را دارند زنجیر چرخ و سایر تجهیزات را به همراه داشته باشند.

عراقی زاده از آماده باش دو اکیپ راهداری در مسیر گردنه امیرالمؤمنین(ع) دلفارد تا ساردوئیه خبر داد و افزود: مسیر جیرفت، جبالبارز- دهبکردی با پدیده مه گرفتگی و لغزندگی جاده غالب است به همین دلیل رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند همه جوانب ایمنی را درنظر بگیرند.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی انجام می شود، افزود: ۱۳۰ راهدار با ۱۷۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورهای جنوب کرمان برای بازگشای و تردد وسایل نقلیه فعالیت می کنند.

عراقی زاده با اشاره به اینکه از ابتدای بارش های اخیر تاکنون ۵۰ میلیارد ریال خسارت به راه های جنوب کرمان وارد شده، ادامه داد: زانندگانی که قصد تردد در راه های جنوب کرمان را دارند، از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت مسیرها اطلاع یابند.

وی با اشاره به ادامه ناپایداری جوی افزود: رانندگانی که قصد تردد در راه های جنوب کرمان را دارند از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه ها اطلاع یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.